5 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit ook gehad bij 24 weken echo. Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog om daar nog een keer op te meten omdat ze daar een beter echo apparaat hebben. Daar bleek het uiteindelijk prima te zijn. Bij de verloskundige van het rond 10% dat vonden ze te klein en bij gynaecoloog bleek richting 20% te zitten ( ik heb sws een klein kindje) onze zoon was ook ongv even groot. Ze vertelden mij zolang het kindje qua eigen groei lijn blijft groeien is er geen zorgen. Ik heb ook gestressed als een gek toen ze me doorverwezen. Hoop dat dit je een beetje helpt?

één maand geleden

Aah fijn dat het er allemaal goed uit zag uiteindelijk. Ik loop al in het ziekenhuis dus de echo is ook daar afgenomen. Over een weekje willen ze het weer meten om te kijken of er verandering in zit.. Ja ik maak me toch erg veel zorgen.. hopelijk is het toch niet zo erg..

één maand geleden

Ik heb de groeiecho over 2 weken, eerste kindje dus geen ervaring mee. Ik snap dat je je zorgen maakt, probeer misschien wat afleiding te zoeken als dat lukt? Succes en hopelijk krijgen jullie bij de volgende echo goed nieuws 😘

één maand geleden

Ja herkenbaar hoor. Bij mij is buikje nu ook klein (p7) en krijg vrijdag en volgende week donderdag nog extra echo’s. Alle overige metingen zijn goed en ik voel de baby ook goed bewegen elke dag dus maak me geen zorgen.

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ons meisje blijft qua buikomtrek ook wat klein & heb aankomende week en volgende week weer extra controles in het ziekenhuis. Merk ook dat ik mijzelf helemaal gek aan het maken ben. Verder was de doorbloeding van de navelstreng + schedel goed, haar hartje ook & voel ik haar iedere dag. Dat is natuurlijk wel fijn, maar zoiets heeft toch enorme invloed op je merk ik. Toch “fijn” om te lezen dat ik niet de enige ben. Succes voor jou 🍀