74 Reacties

één maand geleden

Brandend maagzuur. 🫠

één maand geleden

Misschien niet echt een symptoom, maar op het moment schrik ik wel echt vaak van al die bewegingen van de baby 😅😂 Heb ook de hele dag een soort brok in mijn keel. Geen idee of dat aan maagzuur of iets in die richting te verwijten is 😮‍💨

één maand geleden

Spataders🥹

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Misschien niet echt een symptoom, maar op het moment schrik ik wel echt vaa ...
Haha herkenbaar, ik schik als ze draait, ik vind dat zo’n apart gevoel en m’n buik gaat dan alle kanten op.

één maand geleden

Slapende handen en armen in de nacht.

één maand geleden

Reactie op Kimberlyx98

Spataders🥹
Hier beginnen ze ook te komen in mijn bovenbenen aan de voorkant

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Haha herkenbaar, ik schik als ze draait, ik vind dat zo’n apart gevoel en m ...
Haha ja dit 😂

één maand geleden

Ik heb meeeeeega veel last van mijn benen. Ik noem het wiebel benen. Vooral als ik in bed lig. Maar in de auto als ik bijrijder ben en lang zitten in een vergadering heb ik het ook. Maagzuur soms. En als ik teveel til verkeerd sta enzo dan wat last van mijn onder rug. Maar dit is de dag erna altijd weg.

één maand geleden

Reactie op Steffi1991verbinnen

Ik heb meeeeeega veel last van mijn benen. Ik noem het wiebel benen. Vooral ...
Dat zijn rusteloze benen. Helaas een normale kwaal in de zwangerschap. Je moet bewegen om het gevoel kwijt te raken. Ik heb dit ook in mn armen, vooral in de nacht.

één maand geleden

De laatste tijd een beetje duizelig, wel al bij de vk vermeld en zolang er geen extra klachten bijkomen vrij onschuldig, maar wel vervelend 😅

één maand geleden

Vandaag 29+2 Opgestaan met “menstruatiekrampen” in de onderbuik en een kei-in-de-maag gevoel…. Word er een beetje misselijk van 😞 Herkenbaar voor iemand?

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

De laatste tijd een beetje duizelig, wel al bij de vk vermeld en zolang er ...
Dit heb ik ook in vlagen! Niet de duizeligheid die bij de lage bloeddruk hoort. Maar alsof ik rondjes gerend heb terwijl ik alcohol in mn bloed heb.

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Dit heb ik ook in vlagen! Niet de duizeligheid die bij de lage bloeddruk ho ...
Ja, dit 😅 mijn bloeddruk was ook in orde, dus het zal wel onschuldig zijn, maar alsnog vervelend.

één maand geleden

Reactie op EMBO

Vandaag 29+2 Opgestaan met “menstruatiekrampen” in de onderbuik en een kei ...
Ik ben 28+5 en heb nu juist in de avond heel erg last van krampen in de bovenbuik of een soort gevoel alsof mijn buikspieren daar worden opgerekt. Doet erg pijn als ik in adem, kruik verzacht maar een beetje. Is dit herkenbaar voor iemand? Geen idee wat dit kan zijn.

één maand geleden

Ik heb al twee keer kramp gehad in mijn been oef 🫣 ook voelen ze vaak in de ochtend best zwaar en stijf 🫤

25 dagen geleden

Elke dag hoofdpijn🥹 ben nu bijna 31 weken. Paracetamol niks helpt🤷🏻‍♀️

23 dagen geleden

Zijn er mensen die ook last hebben van opgezwollen schaamlippen? Ik vind het er een beetje gek uitzien..

23 dagen geleden

Reactie op Sunny-

Zijn er mensen die ook last hebben van opgezwollen schaamlippen? Ik vind he ...
Ik kan alles onder mijn buik niet eens meer zien 😅🤭 Heb je er ook jeuk of is het alleen gezwollen? Zou alsnog wel even aankaarten bij de verloskundige.

23 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik kan alles onder mijn buik niet eens meer zien 😅🤭 Heb je er ook jeuk of ...
Haha ik moet mn buik ook optillen 🙈 alleen gezwollen, ik spreek woensdag verloskundige dus zal het eens vragen!

22 dagen geleden

Reactie op EMBO

Vandaag 29+2 Opgestaan met “menstruatiekrampen” in de onderbuik en een kei ...
Volgens mijn boek 'Van buik tot baby' zijn dit voorweeën en heel normaal voor de termijn! Je buik bereid zich alvast voor op de bevalling straks! Het betekent in principe niet dat je eerder zult bevallen hoor!