224 Reacties
13 dagen geleden
Ik ben 36+4, baby ligt in stuit en het voelt regelmatig alsof ze de boel aan het verbouwen is daarbinnen. Heb ook al maanden een hele pijnlijke onderkant door druk op de vaten en inmiddels slaap ik ook mega mega slecht 😅 zwanger zijn is m’n hobby niet haha
13 dagen geleden
Reactie op TWBD
38+5
Harde buiken, slijmprop in delen verliezen, steken in de liezen en las ...
Hier ook dit alles en nog meer 🥲
11 dagen geleden
Hier vaak ' s nachts overgeven. Combinatie met maagzuur denk ik. Zo vervelend en vies...
Herkent iemand dit?
11 dagen geleden
Ik heb sinds gisteren avond last van mijn handpalmen en voetzolen die gloeien / een beetje prikken. Het is niet echt jeuk ofzo, moeilijk te omschrijven.
Is dit herkenbaar voor iemand?
11 dagen geleden
Reactie op Mommytobenov24
Ik heb sinds gisteren avond last van mijn handpalmen en voetzolen die gloei ...
Ja heel herkenbaar!
11 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Ja heel herkenbaar!
Heb jij de verloskundige hier al over gesproken? Weet niet goed of ik er iets mee moet doen eigenlijk
11 dagen geleden
Reactie op Mommytobenov24
Heb jij de verloskundige hier al over gesproken? Weet niet goed of ik er ie ...
Nee niet over gesproken, is volgens mij heel normaal. Wordt ook wel carpale tunnel syndroom genoemd
10 dagen geleden
Ik ben nu 37+6 en heb echt al ruim een week zo een druk op mijn onderbuik. Ik kan er niet veel over vinden want vaak staat er op internet steken of krampen maar dat is het niet, gewoon echt een hele erge druk. Zal dat de indaling geweest zijn of hij is nu misschien ingedaald? Laatste controle lag hij al deels met zijn hoofd in de bekken. Ook veel harde buiken btw. Ik hoop dat hij deze week komt hihi
10 dagen geleden
Reactie op babymoon
Jaaa dit heb ik ook. En m’n rechterarm blijft de hele dag een tikkeltje tin ...
Carpaal tunnel syndroom. Omdat je vocht vast houdt in je pols. Super vervelend he
10 dagen geleden
Reactie op babymoon
Jaaa dit heb ik ook. En m’n rechterarm blijft de hele dag een tikkeltje tin ...
Ik heb een tijdje met een brace geslapen en toen ging het weg!
9 dagen geleden
Reactie op Dua.aaaa
Hoe zijn jullie intiem met jullie partner met bekkeninstabiliteit? Ik merk ...
Heb je ook al meerdere posities getest? Als je in ze allemaal last blijft hebben weet ik het ook niet zo snel 🤷♀️
9 dagen geleden
Reactie op Dua.aaaa
Haha ja. Maar zat te denken dit is best wel een persoonlijke vraag. Miss ha ...
Als je de fysio en oefeningen al hebt geprobeerd is het denk ik al klaar. Mijn fysio zei wel eens de baby eruit is het in de meeste gevallen weer klaar is met al die bekkenpijn, dus misschien geeft dat wat hoop 😂