79 Reacties

16 dagen geleden

Laatste tijd zo'n onrustig gevoel. Kan niet lang 1 ding doen en constant een soort brok in mijn keel 😔

15 dagen geleden

Ik ben enorm snel buiten adem en zweten.. na een bloedcontrole bleken mn waardes niet goed te zijn bij de vk. Morgen in het zkh opnieuw meten. Ondanks dat ik goed eet heb ik zeer laag ijzer gehalte.

14 dagen geleden

Reactie op EMBO

Vandaag 29+2 Opgestaan met “menstruatiekrampen” in de onderbuik en een kei ...
Yes ik heb ook last van menstruatie krampen ik ben nu 28+4

14 dagen geleden

Ik heb sinds de laatste dagen zoveel last van m’n rug. Vooral bovenin… ben al bij de vk geweest (heb geen zwangerschapsvergiftiging of blaasontsteking). Iemand tips?

14 dagen geleden

Reactie op Mommytobenov24

Ik heb sinds de laatste dagen zoveel last van m’n rug. Vooral bovenin… ben ...
Zwangerschapsmassage of fysio?

14 dagen geleden

Bij mij lijkt de sterke reuk weer toe te nemen 😁

14 dagen geleden

Reactie op Annies90

Bij mij lijkt de sterke reuk weer toe te nemen 😁
Hier ook 😅 in het eerste trimester had ik wel meer puf om dan geurtjes weg te werken, maar nu ben ik kapot. 🤭

14 dagen geleden

Geen symptoom, maar sinds vandaag begin ik het echt een beetje beu te raken 😅 de baby wordt veel zwaarder (met bijhorende kwaaltjes) en ik voel hem echt al zakken…. Aan het aftellen hoor 😅🤣 31+2 🫣

13 dagen geleden

Reactie op EMBO

Hebben jullie soms ook wel eens dat de kleine een “mindere dag” heeft? Hi ...
Jazeker. Ik wilde al helemaal een excelsheet opstellen met dagen en tijden waarop ik haar voel, zodat ik het goed kan vergelijken. Maar ik bedacht me dat dat veel te overdreven is, dus liet ik dat idee maar voor wat het was. Heb het nog wel even bij de VK nagevraagd. Die gaf aan dat je de baby soms minder door de positie waarin de baby ligt of dat baby nu te groot raakt om nog wild te kunnen bewegen. Hoeft dus niks ernstigs te zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen

12 dagen geleden

Herkennen jullie ook klachten van een groeispurt? Ik voel me dan extreem moe, strakke buik, strakke navel, soms wat buikpijn en niet naar de wc kunnen. Voelde me er deze week echt niet lekker door. Achteraf denk ik dan pas, ohja nu is het weer relaxt maar mijn buik is weer groter 😂 Op dat moment voel ik me echt grieperig.

12 dagen geleden

Reactie op kimvheertum

Herkennen jullie ook klachten van een groeispurt? Ik voel me dan extreem m ...
Ik heb dat ook inderdaad, vooral de laatste weekjes nu ze flink groeit nog. Buik voelt dan ook net een baksteen doordat die zo strak en hard is😂

11 dagen geleden

Reactie op kimvheertum

Herkennen jullie ook klachten van een groeispurt? Ik voel me dan extreem m ...
Hier ook, heb bijna mijn hele vakantie ongeveer 15 uur per dag geslapen. Maar voel mij ook wat grieperig dus dat zal wel meespelen. Morgen weer aan het werk en zie er zo tegenop 😅

11 dagen geleden

Reactie op kimvheertum

Herkennen jullie ook klachten van een groeispurt? Ik voel me dan extreem m ...
Ja ik merk het ook.. heb me een paar dagen op en af niet zo lekker gevoeld, buik die echt in de weg zat voor m’n gevoel.. minder eetlust en sneller gewoon wat misselijk/niet fit. Lijkt vandaag weer de betere kant op te gaan, ben nu bijna 31 weken.. geen idee hoelang de eventuele groeispurt duurt 😂🙈 maar had wel bedacht dat ik het morgen bij mijn controle even aan wilde geven haha

11 dagen geleden

Ik word al misselijk als ik naar eten kijk Zit tot aan me nok toe vol En adem nood kan niet normaal ademen omdat de baby onder me ribben zit ben zelfs Blauw daar door de baby ruimte te kort in me lichaam dat is nu echt heel lastig. En al weken dat voor weën en al 1 cm ontsluiting maar de kleine moet nog even blijven zitten 32 weken nu

10 dagen geleden

Pff vandaag 32 weken precies en ze ligt stuit. Nu al paar weekjes dat ze met der voetjes van onder hard trapt, lijkt dan net alsof ze er uit komt. En nu wordt ze natuurlijk groter en zwaarder en de trappen wordt steeds harder. Gister was ik ontzettend moe, slaap snachts echt kut. Draaien gaat moeilijk in bed. Manlief zegt dat ik gigantisch snurk (ghehe). Fijne maandag🤪

9 dagen geleden

Ik heb sinds een paar dagen het steeds ineens erg koud en heb dan ook helemaal ook kippenvel en moet zelfs klappertanden. Vaak ook snachts. En dan ineens uit het niets zweet ik me weer kapot en heb ik het hartstikke warm. Verder wel wat grieperig gevoel erbij (keelpijn, hoesten, beetje misselijk en hoofdpijn) maar geen verhoging

9 dagen geleden

Ik heb echt het idee dat de baby te weinig plek heeft of zo :/ hij zet zich echt af van binnen en dan steekt er een heel stuk rug of bil uit in mijn buik, voelt echt niet comfortabel..

9 dagen geleden

Reactie op kristab88

Ik heb echt het idee dat de baby te weinig plek heeft of zo :/ hij zet zich ...
Ja, heb ik ook! Dan zie ik hem eigenlijk gewoon liggen, van schouder tot kont 😅 voelt niet prettig, dus ik maak mezelf maar wijs dat ie dat doet om heel dicht tegen me aan te kruipen.. dan is het gelijk een stuk minder vervelend 🥰

9 dagen geleden

Reactie op lott90

Ja, heb ik ook! Dan zie ik hem eigenlijk gewoon liggen, van schouder tot ko ...
Hier ook 🤭 vind het vooral met slapen vaak lastig liggen, maargoed krijg haar niet in een andere positie ofzo, dus ik deal er maar mee 😂

7 dagen geleden

Oh man, misselijkheid en maagzuur is aanwezig. Nu 32 + 4. Echt flashback naar het eerste trimester 🤢