226 Reacties
2 maanden geleden
Laatste tijd zo'n onrustig gevoel. Kan niet lang 1 ding doen en constant een soort brok in mijn keel 😔
2 maanden geleden
Ik heb sinds de laatste dagen zoveel last van m’n rug. Vooral bovenin… ben al bij de vk geweest (heb geen zwangerschapsvergiftiging of blaasontsteking).
Iemand tips?
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobenov24
Ik heb sinds de laatste dagen zoveel last van m’n rug. Vooral bovenin… ben ...
Zwangerschapsmassage of fysio?
2 maanden geleden
Reactie op Annies90
Bij mij lijkt de sterke reuk weer toe te nemen 😁
Hier ook 😅 in het eerste trimester had ik wel meer puf om dan geurtjes weg te werken, maar nu ben ik kapot. 🤭
2 maanden geleden
Reactie op EMBO
Hebben jullie soms ook wel eens dat de kleine een “mindere dag” heeft?
Hi ...
Jazeker. Ik wilde al helemaal een excelsheet opstellen met dagen en tijden waarop ik haar voel, zodat ik het goed kan vergelijken. Maar ik bedacht me dat dat veel te overdreven is, dus liet ik dat idee maar voor wat het was. Heb het nog wel even bij de VK nagevraagd. Die gaf aan dat je de baby soms minder door de positie waarin de baby ligt of dat baby nu te groot raakt om nog wild te kunnen bewegen. Hoeft dus niks ernstigs te zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen
2 maanden geleden
Herkennen jullie ook klachten van een groeispurt?
Ik voel me dan extreem moe, strakke buik, strakke navel, soms wat buikpijn en niet naar de wc kunnen. Voelde me er deze week echt niet lekker door. Achteraf denk ik dan pas, ohja nu is het weer relaxt maar mijn buik is weer groter 😂
Op dat moment voel ik me echt grieperig.
2 maanden geleden
Reactie op kimvheertum
Ik voel me dan extreem m ...
Ik heb dat ook inderdaad, vooral de laatste weekjes nu ze flink groeit nog. Buik voelt dan ook net een baksteen doordat die zo strak en hard is😂
2 maanden geleden
Reactie op kimvheertum
Hier ook, heb bijna mijn hele vakantie ongeveer 15 uur per dag geslapen. Maar voel mij ook wat grieperig dus dat zal wel meespelen. Morgen weer aan het werk en zie er zo tegenop 😅
2 maanden geleden
Reactie op kimvheertum
Ja ik merk het ook.. heb me een paar dagen op en af niet zo lekker gevoeld, buik die echt in de weg zat voor m’n gevoel.. minder eetlust en sneller gewoon wat misselijk/niet fit. Lijkt vandaag weer de betere kant op te gaan, ben nu bijna 31 weken.. geen idee hoelang de eventuele groeispurt duurt 😂🙈 maar had wel bedacht dat ik het morgen bij mijn controle even aan wilde geven haha
2 maanden geleden
Ik word al misselijk als ik naar eten kijk
Zit tot aan me nok toe vol
En adem nood kan niet normaal ademen omdat de baby onder me ribben zit ben zelfs Blauw daar door de baby ruimte te kort in me lichaam dat is nu echt heel lastig.
En al weken dat voor weën en al 1 cm ontsluiting maar de kleine moet nog even blijven zitten 32 weken nu
2 maanden geleden
Pff vandaag 32 weken precies en ze ligt stuit. Nu al paar weekjes dat ze met der voetjes van onder hard trapt, lijkt dan net alsof ze er uit komt. En nu wordt ze natuurlijk groter en zwaarder en de trappen wordt steeds harder. Gister was ik ontzettend moe, slaap snachts echt kut. Draaien gaat moeilijk in bed. Manlief zegt dat ik gigantisch snurk (ghehe). Fijne maandag🤪
2 maanden geleden
Ik heb sinds een paar dagen het steeds ineens erg koud en heb dan ook helemaal ook kippenvel en moet zelfs klappertanden. Vaak ook snachts. En dan ineens uit het niets zweet ik me weer kapot en heb ik het hartstikke warm. Verder wel wat grieperig gevoel erbij (keelpijn, hoesten, beetje misselijk en hoofdpijn) maar geen verhoging
2 maanden geleden
Reactie op kristab88
Ik heb echt het idee dat de baby te weinig plek heeft of zo :/ hij zet zich ...
Ja, heb ik ook! Dan zie ik hem eigenlijk gewoon liggen, van schouder tot kont 😅 voelt niet prettig, dus ik maak mezelf maar wijs dat ie dat doet om heel dicht tegen me aan te kruipen.. dan is het gelijk een stuk minder vervelend 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Nootje90
Ja, heb ik ook! Dan zie ik hem eigenlijk gewoon liggen, van schouder tot ko ...
Hier ook 🤭 vind het vooral met slapen vaak lastig liggen, maargoed krijg haar niet in een andere positie ofzo, dus ik deal er maar mee 😂