226 Reacties
2 maanden geleden
Mn lichaam voelt alsof ik overreden ben door een trein. Ik heb enkel een dagje dierentuin gehad gisteren. Ik heb echt overal pijn. Ik ben kapot 😭
2 maanden geleden
Reactie op framboosjex
Mn lichaam voelt alsof ik overreden ben door een trein. Ik heb enkel een da ...
Dit herken ik van mijn vakantie een maandje geleden 😅 had me ook één dagje een stuk langer ingespannen en mijn lichaam kon dat niet bijhouden, gelijk overal pijn gehad 😔
2 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Dit herken ik van mijn vakantie een maandje geleden 😅 had me ook één dagje ...
Hier ook herkenbaar! Na mijn eigen babyshower 😂 het was het meer als waard, maar men wat ongemakkelijk dan hé.
Hier helpt in een bad met magnesiumzout goed. Zo maar weer in zitten 😉
één maand geleden
Mijn ribben😓😓
Mijn kind is 44 cm en 2700 gram en niet ingedaald. De ruimte is beperkt waardoor mijn kindje hele dagen tegen mijn ribben drukt😓 ik kan niet bukken, zitten of maar iets extra naar voren bewegen.
Ik ben 34+5 (1 nov uitgerekend) maar dit zijn nog heleeeeee langeee dagen!😓😓
één maand geleden
Ik ben 16 weken maar heb een hele zere buik aan de onderkant bij de bekken.
En als ik loop of sta ook continue het gevoel alsof mijn buik openscheurt omdat mijn huid te strak zit ofzo😮💨
één maand geleden
Reactie op EMBO
Ik denk dat je dan in de verkeerde groep zit… dit is namelijk de geboortegr ...
Oooh sorry! Lees het nu pas, verkeerde aangedrukt😂
één maand geleden
Wat een ontdekking deze topic. Lees hier van alles wat ik ook heb en waarvan ik dacht dat ik gek was geworden. Zo apart al die herkenning en ook geruststellend.
Ik ben 30+3 en herken het volgende:
Brok in keel, misselijk, maagzuur
Vreselijke vermoeidheid
Harde gespannen buiken zodra ik wat te lang sta
Bekkenpijn denk ik: pijn in liezen en lage rugpijn, vooral na (lang) liggen.
Niet normaal kunnen slapen/draaien
Baby ligt erg laag en voelt beklemmend daar beneden en pijnlijk als hij beweegt
Soms hongeraanvallen
Soms totaal geen eten uit kunnen staan
Slaap slaap slaap
Zoveel willen doen maar vrijwel niks kunnen doen, fysiek.
Constant paar druppels plassen omdat baby hardnekkig op mn blaas lijkt te wonen. Bij elke stap die ik zet plasneigingen
Spierpijn en kapot in hele lichaam, vooral benen.
Flauw moeten vallen zodra ik even te lang mezelf inspan (15 minuutjes).
Niet langer dan 10 minuten aan 1 stuk kunnen wandelen of ik krijg een harde buik.
Nou, ik denk dat ik zo wel een beetje alles geuit heb. 😭
één maand geleden
Reactie op Zonsondergang
Wat een ontdekking deze topic. Lees hier van alles wat ik ook heb en waarva ...
Sterkte, ik heb ook teveel klachten van je lijstje atm 😅 ben ook voor de tweede keer in deze zwangerschap verkouden. Hopelijk blijft mijn verkoudheid mild 🤞 adem halen is al lastig genoeg zonder ook nog verkouden te zijn 🫣
één maand geleden
Herkennen jullie rugpijn in de bovenrug? Heb het nu sinds 2 dagen. Komt vooral na tillen van iets en duurt heel lang voordat het wegtrekt. Lege wasmand zorgt al voor pijn. Gewoon niks meer tillen? 😅
één maand geleden
Herkent iemand ook zeurende hoofdpijn achter je ogen?
Heb het nu al een week, dacht misschien iets een verstopte holte ofzo, maar het gaat niet echt weg.
Heb woensdag controle dan vraag ik het even, maar heb normaliter nooit hoofdpijn.
één maand geleden
Reactie op kimvheertum
Herkent iemand ook zeurende hoofdpijn achter je ogen?
Heb het nu al een we ...
Ja ik had dit afgelopen week ook een paar dagen. Ik had een net te hoge bloeddruk, maar gelukkig kwam uit aanvullend onderzoek niets. Ik ben meer rust gaan nemen en mijn vriend heeft mijn nek/bovenrug losgemaakt omdat ik het idee had dat het daar vandaan kwam. Nu al twee dagen geen hoofdpijn meer!
één maand geleden
Reactie op Jet/
Ja ik had dit afgelopen week ook een paar dagen. Ik had een net te hoge blo ...
Ik heb een lage bloeddruk 🤷♀️ en verder geen spanning ofzo.
Enige wat ik kan bedenken is hormonaal..
Fijn dat jij r vanaf bent! Vervelend hé 🫠
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Herkennen jullie rugpijn in de bovenrug? Heb het nu sinds 2 dagen. Komt voo ...
Kan het zijn dat je teveel naar voren buigt gedurende de dag door het gewicht van je buik? Om deze reden doen wij bij mijn zwanger fit klasje veel krachtoefeningen voor je bovenrug waarbij je je schouderbladen naar elkaar toe moet bewegen..
één maand geleden
Reactie op kimvheertum
Ik heb een lage bloeddruk 🤷♀️ en verder geen spanning ofzo.
Enige wat ik ...
Jaa gekkig dan! Ik herken het dus wel, maar ik denk dat het bij mij dus echt was dat ik iets meer rust moest pakken en dus een paar spieren die wel echt vast zaten en nu niet meer! Hopelijk wordt het snel minder bij je!
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Zou nu sowieso niet bukken. Met tillen zou ik ook niet te zwaar tillen. Geen idee hoe vol je wasmand is 🤭
Maar herken het wel, ja. Trekt bij mij in mijn bovenrug ook nog wel snel weg. Pas als je het bij je onderrug krijgt begint de ellende 🫠
één maand geleden
Reactie op EMBO
Vandaag 29+2
Opgestaan met “menstruatiekrampen” in de onderbuik en een kei ...
Klinkt als voorweeen of indalingsweeen. Ik kreeg ze al vanaf 26 weken. Warme kruik en ontspannen helpt. En de baby drukt heel sterk tegen de maag. Lijkt alsof je maag nokkie-vol zit. Heel onplezierig. Enige wat helpt is gaviscon duo (de suspensie helpt het beste), op aanraden van mijn klinische verloskundige. En anders vragen om omeprazol (kun je ook zelf kopen).
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Ik heb het ook. Mijn bekkenfysio gaf aan dat dat kan komen doordat de baby groeit en nu tegen je middenrif drukt. Die aanhechtingen zitten ook aan de achterkant en dat geeft rugpijn ter hoogte van je bh-band.