226 Reacties

één maand geleden

Reactie op Julez84

Ja herkenbaar. Ik merk dat het vooral komt door idd tillen of verkeerde hou ...
Bedankt voor jullie reacties! Inderdaad door tillen of verkeerde houding! Als ik erop let geen last van! Las weer allemaal enge dingen van zwangerschapsvergiftiging toen ik ging Google 😂. Google is niet altijd je vriend 😂

één maand geleden

Reactie op Jet/

Jaa gekkig dan! Ik herken het dus wel, maar ik denk dat het bij mij dus ech ...
Heb het vandaag besproken bij de verloskundige en hier was ik zelf nooit opgekomen 🤣 Alle spieren worden slap, dus ook de spieren van je ogen, dit kan al voor de hoofdpijn zorgen. Daarnaast kan t r ook voor zorgen dat je tijdelijk een andere sterkte hebt van bril of lenzen, waardoor je hoofdpijn krijgt. Morgen ff checken bij de opticien en anders wordt t echt paracetamol blijven Jemen.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Bedankt voor jullie reacties! Inderdaad door tillen of verkeerde houding! A ...
Volgens google is elke negatieve zwangerschapsklacht zwangerschapsvergiftiging 😅

één maand geleden

Ik heb een zere hoofdhuid.. onder mijn haar.. geen idee of het met de zwangerschap te maken heeft, herkennen jullie het?

één maand geleden

Ik heb de laatste dagen voorweeën in de avond (dat is hoe ze het noemen als je rond gaat googelen iig) 😮‍💨 Meer vrouwen die hier last van hebben?

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb de laatste dagen voorweeën in de avond (dat is hoe ze het noemen als ...
Ja ik heb dit sinds week 34 af en aan. Gisteren de hele nacht wakker gelegen. En nu word ik er ook wakker van. Van wat ik van mijn zus en vriendinnen hoor is dit heel normaal en goed! Je baarmoeder oefent vast met inkrimpen, spieren warm maken 😊 Fijn is het niet, maar het helpt mij er positief naar te kijken; mijn lijf doet wat het moet doen en maakt zich klaar

één maand geleden

Met 36 weken nog even een blaasontsteking.😓 De hele ochtend al zware harde buiken, drukkend gevoel, zelfs 3 weeën gehad. Pfffff. Hopelijk werkt de antibiotica snel.

één maand geleden

Vandaag 36 weken en gigantisch last van mijn hormonen denk ik? Kan de hele dag wel huilen (om niks), voel me intens moe en nergens zin in. Maar wil eigenlijk wel wat doen maar als ik dan wat doe is dat niet wat ik wil. Ik begrijp mezelf zo niet 😂. Herkenbaar? Heb er al twee weken verlof opzitten en voel me wel echt uitgeruster maar slaap super slecht door tintelende handen. Dus dat zal niet mee helpen.

één maand geleden

Hier werd ik vanochtend wakker, verloor vocht. Naar de wc, nog meer. Bleek vruchtwater. Nu in het ziekenhuis aan de CTG want de vliezen zijn gebroken. Ik ben 34 weken en 4 dagen, spannend! Verder rustige buik, maar begin nu wat krampen te krijgen. Laat het maar over me heen komen, was nog niet helemaal klaar haha

één maand geleden

Snurken 😂. En hard ook als ik mijn man moet geloven. Iemand daar tips voor? Of oordoppen kopen voor mijn man? 😂😂

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Snurken 😂. En hard ook als ik mijn man moet geloven. Iemand daar tips voor ...
Hier heeft mijn vent sinds het begin van onze relatie al last van 😂. Koop van die schuimoordopjes voor hem, die werken voor mijn vriend

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Snurken 😂. En hard ook als ik mijn man moet geloven. Iemand daar tips voor ...
Hier ook! Ik word er vaak zelf wakker van 😄 hele goede oordopjes voor mijn man gekocht na wat onderzoek online te hebben gedaan mbt beste oordoppen.

één maand geleden

Reactie op Essie87

Hier ook! Ik word er vaak zelf wakker van 😄 hele goede oordopjes voor mijn ...
Welke waren dat? 😂 Ga ik die ook bestellen haha

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Welke waren dat? 😂 Ga ik die ook bestellen haha
Alpine SleepDeep. Let wel op dat er verschillende maten zijn (m of s of je kan een multipack kopen) succes 😁

één maand geleden

Ik heb sinds gisteren waterdunne diarree.. voel me op zich niet ziek en kan ook wel gewoon eten. Maar het voelt wel stom omdat ik me nu afvraag of de baby genoeg binnen krijgt. Ik lees ook wel verhalen dat dit een teken kan zijn dat de bevalling gaat beginnen, maar dat lijkt me toch sterk.. vandaag 35+4 en geen andere tekenen, en een paar dagen terug was de baby nog niet ingedaald .

één maand geleden

Reactie op Essie87

Alpine SleepDeep. Let wel op dat er verschillende maten zijn (m of s of je ...
Vandaag gekocht haha. Liggen als cadeautje ingepakt klaar voor vanavond 😂

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik heb sinds gisteren waterdunne diarree.. voel me op zich niet ziek en kan ...
Herkenbaar, heb niet waterdun maar heb wel wat milde diarree. Las ook dat het kan betekenen dat de bevalling gaat beginnen 😂 Ik ben 35+5 🤭 mijn baby is wel ingedaald, of iig zo goed als. Hoofdje zit al vast tussen de bekken iig.

één maand geleden

De diarree houdt nog steeds een beetje aan, volgens de verloskundige was dit wel normaal. Nu werd ik vandaag ook misselijk en heb flink overgegeven. Kan ook komen doordat de baby organen verdringt lees ik. Meer van jullie last van in de laatste weken?

één maand geleden

Reactie op kristab88

De diarree houdt nog steeds een beetje aan, volgens de verloskundige was di ...
Ja hier ook veel last van misselijkheid. Wist het ook niet maar klinkt wel logisch dat organen verdrongen worden.

één maand geleden

Ik krijg al bij de kleinste inspanning zoveel pijn in mijn bovenbuik. Als ik zeg dat het enorm ‘schijnende’ pijn is dat ik er dan het meest dichtbij zit wat betreft het omschrijven van de pijn. Deze pijn blijft heel lang aanhouden en vaak ben ik echt in staat om paracetamol in te nemen. De verloskundige heeft er verder niet naar gekeken maar gaf aan dat het een beknelde zenuw kan zijn. Is er iemand die dit herkent?