221 Reacties
één maand geleden
Reactie op kristab88
Ik heb vandaag ineens meeega honger, niet eerder gehad de hele zwangerschap ...
Dit heb ik ook een paar dagen en dan ook echt als ik in bed lig in de avond 🫣
25 dagen geleden
Reactie op kristab88
Ik heb ook het hele derde trimester al zo snel honger! Gelukkig is het niet zo erg als in mijn eerste trimester, toen was het brood en de pasta niet aan te slepen. Maar de laatste weken heb ik weer dat ik ‘s nachts vaak niet meer kan slapen voor de honger dus ik eet nu elke avond een klein bakje kwark extra, dat helpt iets.
24 dagen geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik zou willen dat ik kon overgeven soms 😂 dan ben je echt uren misselijk e ...
De raspberry mint thee van clipper werkt voor mij heel goed mijn maag rustig te krijgen. Rustig krijgen is de ene keer spugen en de andere keer het misselijke gevoel wegkrijgen. Misschien dat het ook voor jou helpt!
24 dagen geleden
Reactie op kristab88
Ik heb sinds de start van het derde trimester al zooooveel meer honger. Ik lag steeds uitgeput op bed, maar kwam er uiteindelijk achter dat ik steeds honger had. Dus ik eet nu gewoon wanneer ik trek heb en ben uiteindelijk maar 2 kilo aangekomen sinds de start van het derde trimester. Die kleine heeft vast wat meer energie nodig nu ze groter is
23 dagen geleden
Ik heb de laatste tijd, vooral buiten de deur, dat ik het snel warm krijgt en duizelig begin te worden. Buiten de deur zie ik dan ook echt sterretjes 😅 thuis kan ik gaan liggen en dan valt het snel meer mee. Donderdag maar bij de verloskundige aangeven 😮💨
22 dagen geleden
Pfff.. ik ben zo onrustig sinds vandaag. Kan alleen bijna niks meer omdat ik snel buiten adem ben en mijn buik in de weg zit. Heb niet echt nesteldrang maar kan ook niet rustig zitten ofsow. Hoort er ook bij maar wel irritant
22 dagen geleden
Meer vrouwen die ineens weer pijnlijke borsten hebben? Ik ben over een paar dagen 37 weken en heb dit gevoel alleen in de eerste weken gehad, dus valt op. Wel vaker toeschietreflex, maar niet echt gevoelige borsten zoals nu. Weet iemand waar dit door komt?
22 dagen geleden
Reactie op dieviekaj
Sinds een paar dagen heb ik lichte menstruatieachtige krampen. Zouden dat i ...
Ik heb dit toevallig vandaag aan de verloskundige gevraagd. Heb hier namelijk ook last van. Ze dacht niet aan indalingsweeen maar eerder aan een blaasontsteking. Je kan het eens aan jouw verloskundige navragen, misschien dat die er anders over denkt
20 dagen geleden
Inmiddels 39 weken., door mijn ziekte had iedereen allang verwacht dat de kleine meid er allang zou zijn want de kans op vroeg geboorte is mega groot met mijn gezondheid. Alleen ze blijft mooi zitten😂 wel het gevoel gehad alsof ik rug weeën had, af en toe buikkrampen en als ik naar de wc ben geweest moet ik gewoon weer door de druk op mijn blaas, maar verder dan dat komt het nog niet. Het word wel steeds vermoeider en ze kan elk moment komen natuurlijk maar het lijkt wel alsof het niet doorzet ofzo🤣
19 dagen geleden
Ik heb sinds vanavond dat de baby echt heel druk is, maar ik voel ook duidelijk iets duwen richting mijn billen. Alsof ze daaronder kopstoten aan het geven is. En ze gaat een potje tekeer steeds. Heel bizar… ik hoop dat ze nog dieper komt en nouja, dat ik gewoon heel snel ook ga bevallen. Ben het zoooo zat!
19 dagen geleden
Ik heb sinds anderhalve week enorme last in mijn bovenbenen? De laatste twee lessen op zwangerschapszwemmen waren best intensief waardoor ik dacht gewoon veel spierpijn te hebben. Maar omdat het maar niet weg trekt heb ik ook het vermoeden dat het toch mijn bekken ook zijn? Vooral als ik opsta voel ik, naast het ongemak in mijn bovenbenen, ook erge druk rondom mijn heupen. Ik vind het een beetje lastig om aan te wijzen waar het nou precies zit, want ik voel het een beetje overal (benen, heupen, rug). Zouden dit dan toch mijn bekken zijn?
19 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Ik heb sinds anderhalve week enorme last in mijn bovenbenen? De laatste twe ...
Zou kunnen, want je kiezen kunnen ook vervelend gaan aanvoelen met bekkenpijn. Massage bij je liezen haalt wel veel druk weg, als je naar de fysio of een masseur gaat zou ik dat aanraden.
18 dagen geleden
Reactie op FräuleinV
Ik heb sinds vanavond dat de baby echt heel druk is, maar ik voel ook duide ...
Ik heb dit ook sinds een week. En ik las overal dat ze nu wat rustiger zouden worden. Maar het word alleen maar heftiger😬😂
17 dagen geleden
Mega opvliegers .. bijna dagelijks en soms de hele dag door 😵💫
17 dagen geleden
Reactie op First Time Mommy88
Mega opvliegers .. bijna dagelijks en soms de hele dag door 😵💫
Super vervelend voor je! maar stiekem blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ook veel last van opvliegers 🥵
17 dagen geleden
Nu 39+1 en met regelmaat het idee alsof ik ziek moet worden, maar dat het dan weer wegtrekt. Zal mijn lichaam dan al druk bezig zijn met bevallingsvoorbereidingen?