4 Reacties
8 dagen geleden
Ik zou even advies inwinnen bij je verloskundige. Geen idee of het noodzakelijk is om hem idd weg te houden tot het ingedroogd is.
Als ik zie hoe onze 3 jarige reageert op de baby; hij vindt het mega spannend en wil overal bij zijn. Maar hij heeft mij ook heel erg gemist, dat ene nachtje dat ik er niet was. Dan zou ik hem alleen langer laten logeren als het echt noodzakelijk en niet ‘voor de zekerheid’. Hij heeft het al zwaar genoeg met de hele verandering als hij er wel gewoon bij kan zijn
8 dagen geleden
Ai wat vervelend! Hopelijk blijft de jongedame nog even een paar dagen veilig binnen dan!
Je weet denk ik nooit precies hoe je oudste gaat reageren... het is denk ik echt heel erg afhankelijk van het karakter van je kind hoe hij daarmee om zal gaan. Maar naar mijn idee is logeren bij opa en oma altijd een feestje en zal hij dan echt niet bezig zijn met wat er thuis gebeurt.
Is hij erg bezig met dat hij een zusje krijgt? Kijkt hij ernaar uit?
8 dagen geleden
Reactie op MrsFox
Ai wat vervelend! Hopelijk blijft de jongedame nog even een paar dagen veil ...
Onze zoon vindt logeren bij opa en oma ook altijd erg leuk!
Volgens mij vindt hij het leuk dat hij een zusje krijgt. Hij wil haar graag knuffelen. En als z'n sokken niet meer passen zegt hij: voor zusje en stopt het in haar la