10 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb zelf eind april een afspraak bij de kapper voor mijn uitgroei en heb het nagevraagd of ik het wel kon blonderen. Ze gaf aan dat het prima kan. Het kan kan alleen sneller of langzamer gaan door de hormonen.

7 maanden geleden

Zou het altijd checken voor de zekerheid bij je kapper, maar ik heb tijdens mn vorige zwangerschap gewoon mn haar laten ververven bij de kapper. Wit blonde highlights over mn hele haar. Over 2 weken weer een afspraak staan! 馃槉

7 maanden geleden

Het enige wat het kan zijn is dat de kleur anders pakt dan je gewend bent door de hormonen, verder kan het geen kwaad 鈽猴笍

7 maanden geleden

Las wel dat highlights beter kan zijn omdat er dan minder verf / bleek op je hoofdhuid terecht komt. Als je daarvoor kan gaan, zou ik dat zelf dus doen.

7 maanden geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Ik heb met kapper afgesproken, en is geen probleem om te haren verven馃グ heel blij mee. 19 april afspraak bij de kapper 馃槃

5 maanden geleden

Ik hoop dat het niet te laat is om in deze topic mijn vraag te stellen! Maar ik heb zaterdag een afspraak gemaakt voor verven morgenavond, verheug me er heel erg op want ik ga van donkerbruin naar oranje (had het al een tijdje in mn hoofd zitten) en ik dacht laat ik het nu doen nu ik nog niet bevallen ben en ik me goed voel, heb de eerste maanden erge last gehad van misselijkheid maar nu gelukkig niet meer. En ik dacht als de baby er is heb ik de eerste tijd vast geen aandacht voor mezelf haha dus ik dacht mooi geregeld. Nu vertelden mijn schoonouders gisteravond aan mijn man dat ik het niet mag doen omdat er een gevaarlijke stof in zit voor de baby, ik keek er van op want ik had nog nooit gehoord dat het schadelijk was. Nu ben ik flink op onderZoek uit wat ik nou moet doen of ik wel of niet de afspraak door moet laten gaan want ik laat het natuurlijk niet doorgaan als het wel schadelijk kan zijn voor de baby. Ben inmiddels 18 weken, omdat ik bruin ben moet mijn haar eerst lichter geverfd worden daarna oranje dus er gaat 2 keer verf in, ook helemaal dekkend. Kan iemand mij helpen of ik beter kan wachten of dat het gewoon kan?

5 maanden geleden

Reactie op Kimberlyx98

Ik hoop dat het niet te laat is om in deze topic mijn vraag te stellen! Maa ...
Dit kan tegenwoordig gewoon! Vroeger was het volgens mij zo dat het niet kon wegens bepaalde stoffen (dacht ik). Maar ik heb in de zwangerschap van mijn eerste zoontje regelmatig mijn haar geverfd. Ook vlak voor de bevalling nog, daarna anders te lang geen tijd en wilde er wel een beetje normaal bij lopen 馃槀Ook altijd gezegd dat ik zwanger ben, en werd altijd verteld dat dit gewoon veilig is. Nu weer zwanger en kan het dus gewoon nog lekker verven!

5 maanden geleden

Reactie op paulina95

Dankjewel voor jullie reacties! Ik heb met kapper afgesproken, en is geen ...
Was het mooi gelukt? Of de kleur toch iets anders uitgepakt door de zwangerschap? Ik wil nu ook mijn kleur bijwerken, ook midden/donkerblond naar lichtblond 馃榾

5 maanden geleden

Reactie op BabyboyL

Dit kan tegenwoordig gewoon! Vroeger was het volgens mij zo dat het niet ko ...
Aah top! Dankjewel, geruststelling 馃榿

5 maanden geleden

Reactie op Kimberlyx98

Ik hoop dat het niet te laat is om in deze topic mijn vraag te stellen! Maa ...
Ik lees overal dat het gewoon zou moeten kunnen. Een kapster gaf aan dat de verf wellicht niet goed pakt door alle aanwezige hormonen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar vraag het voor de zekerheid nog even na bij de kapper