5 Reacties

21 dagen geleden

Zou inderdaad even bloed laten prikken. Dit kan komen door ijzertekort en vitamine tekort. Ik heb het nu ook meer dan normaal en heb ijzertekort.

21 dagen geleden

Ik had het ook een aantal weken, maar bij mij is het weer bijgetrokken. Al mijn bloedwaardes waren goed, dus hormonale veranderingen zeiden ze. Sinds een week of drie is het weer helemaal normaal 🤷‍♀️. Ik ken dit wel van mezelf (dat ik dit soms een periode heb) dus kon er heel rustig bij blijven.. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je niet de ervaring hebt dat het ook weer minder wordt (weet ik ook uit mijn eerste ervaringen 🥴).

21 dagen geleden

Heerlijk hè die onverwachte kadootjes van je kindje. Met de allerliefste groetjes van je baby 🥰 Ik heb nu juist voller haar en minder haaruitval dan normaal met kammen. Maar bij mijn vorige zoontje viel het pas uit na de geboorte. Kwam pas weer goed toen ik stopte met borstvoeding (1,5 jaar) en alle hormonen weer normaal waren. Altijd goed om je bloed te laten checken, maar grote kans dat er weinig aan te doen is…

19 dagen geleden

Oh wat vervelend dat je dit nu al ervaart. Bij mijn vorige zwangerschap ook pas gehad na de bevalling. Denk dat het goed is om altijd even een check te doen hiervoor! Voor nu ben ik al begonnen met het slikken van vitamine voor mooier en voller haar ( dit heb ik nu) om het uitvallen na de bevalling wat meer tegen te gaan.

19 dagen geleden

Ik heb dit gehad bij mijn tweede zwangerschap, maar dit had te maken omdat ik eczeem op mijn hoofdhuid had gekregen, hier konden ze niks aan doen omdat ik zwanger was. Pas nadat ik was bevallen en gestopt was met borstvoeding konden ze mij pas medicatie geven, tegen die tijd was ik aan de voorkant al bijna kaal. 😫