6 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik heb een kolfbh voor bij de Medela kolf zodat dit ook handsfree is. Ideaal!
茅茅n maand geleden
Heb zelf een Elvie pump gebruikt en ben er wel van overtuigd dat deze ervoor gezorgd heeft om het echt langer vol te houden.
Sindsdien heeft een vriendin en mijn schoonzus deze nog geleend (alle onderdelen zijn goed uit te koken) en beide waren ook heel enthousiast 馃榿
Zag trouwens dat Medela inmiddels een vergelijkbaar model heeft
茅茅n maand geleden
Is een kolf consult waar je ze kan testen geen optie?
Hier word de elvie genoemd maar ik kreeg daar er niets mee uit. Te klein voor mijn borst. Terwijl de youha the ins wel werkte. Nu heb ik mijne weer tevoorschijn gehaald maar blijkt er 1 kapot kwam ik gister achter. Nu zag ik hier laatst een reactie voorbij komen met een vulpes goods. Deze lijkt op de youha dus ik ga deze aanschaffen.
茅茅n maand geleden
Reactie op Cv-ketel
Heb zelf een Elvie pump gebruikt en ben er wel van overtuigd dat deze ervoo ...
Ik heb die Medela variant geprobeerd. Ik vond zelf de harde schalen niet zo lekker (er zit echt geen zacht randje ofzo omheen) en er kwam bij mij ook weinig uit daardoor.
Ik heb echt slechte ervaringen met kolfapparaten kopen op basis van verhalen/reviews op internet 馃槱 elke keer paste het gewoon niet of werkte het niet etc.
Deze keer ga ik echt een kolf consult doen zodat ik kan zien wat er bij MIJ past.
茅茅n maand geleden
Reactie op Miloutje
Is een kolf consult waar je ze kan testen geen optie?
Hier word de elvie ...
Kolf consult is idd het allerbeste. Op basis daarvan heb ik de Elvie idd gekocht. En ik heb kleinere borsten en altijd goede productie gehad (eerder richting overproductie dan te weinig).
Heb inderdaad ook gehoord dat bij grote borsten de Elvie niet fijn is en dat hij voor sommigen ook niet krachtig genoeg is. Het feit dat hij echt handsfree is (en onder je kleding zit) en ook stil genoeg om bij thuiswerken nog een teams overleg mee te hebben, waren voor mij de grote pluspunten. Zijn ook andere modellen die dat hebben, maar zou wel op die punten letten :)
茅茅n maand geleden
Welke van Elvie hebben jullie dan goede ervaringen mee? (Met kleine borsten) En welke van Youha?