20 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb de kolf van wowmom

2 dagen geleden

Reactie op Melissaxs

Ik heb de kolf van wowmom
Kun je laten weten hoe je hem ervaart? Voor-/nadelen?

2 dagen geleden

Reactie op Lis2

Kun je laten weten hoe je hem ervaart? Voor-/nadelen?
Hij heeft 4 standen welke je kan aanpassen om jouw kolfbehoeftes! Hij is handsfree en hij meet gelijk af hoeveel je hebt! Er zit ook een handig schenktuitje inverwerkt waardoor je bijna niks verspilt en je gele goedje allemaal netjes overgietbaar is! Enige nadeel is dat door het schenktuitje je niet echt kan buiken of voorover hangen dan giet het vie het schenktuitje aan de bovenkant eruit. Ook moet je hem wel bij je bh in doen omdat hij anders wel van je borstafvalt, maar in een bralette zit hij echt super fijn!

2 dagen geleden

Ik heb hem nog niet getest, maar ik heb de Momcozy kolf M5!

2 dagen geleden

Ik heb die van Youha geprobeerd maar vond het echt heel lastig om te zien of mijn tepel goed in het borstschild zat, daardoor soms pijnlijke tepels en weinig opbrengst. Vind zelf een kolfbh en ‘ouderwetse’ borstschilden prettiger, wel handen vrij maar helaas niet zo onopvallend.

2 dagen geleden

Reactie op An0ukkkk

Ik heb die van Youha geprobeerd maar vond het echt heel lastig om te zien o ...
Hij was overigens wel vrij krachtig zodra hij goed zat! Dus wel een budget tip als je toch voor handsfree gaat.

2 dagen geleden

Hier zeer tevreden over de Vulpes goods!

2 dagen geleden

Wowmom!

2 dagen geleden

Ik heb de medela freestyle. Bevalt tot nu toe heel goed!

2 dagen geleden

Heb een Elvie, maar toen ik die kocht (2,5 jaar geleden) waren er niet veel vergelijkbare alternatieven. De youha wel, maar die was niet zo onopvallend met kleine borsten 😅 Over het algemeen wel tevreden over de Elvie, maar zou er met alle alternatieven nu misschien niet meer voor gaan. Kan wel een kolfconsult echt aanraden :)

2 dagen geleden

Ik heb de 1e en 2e generatie van de youha. Ik vind ze zelf heel erg prettig! En lang niet zo duur en super krachtig. Heb met de 1e generatie 1 jaar fulltime gekolft en nooit problemen mee gehad.

2 dagen geleden

Heb je een vergoeding voor een lactatiekundige in je zorgverzekeringspakket zitten? Ik heb een kolf consult geboekt, ze is vandaag geweest, 5 kolven getest en de Elvie Stride 2 gekozen. Heel fijn om het echt in handen te hebben en te voelen wat prettig kolft. Een van de andere merken was voor mij echt oncomfortabel, het verschilt ontzettend per vrouw blijkbaar! Ook fijn om te zien hoe het in je beha past en er dan uit ziet. Sommige kolven zien er echt onnatuurlijk uit, te groot of te vierkant.

2 dagen geleden

Ik heb vulpes goods, werkt goed zover 😁

2 dagen geleden

Ik zou een kolfconsult boeken bij een lactatiekundige. Dit verschilt namelijk zo erg per vrouw, borst en tepel wat voor jou de beste keuze is. Is kolf nu met de medela freestyle. Heb nog andere kolven geprobeerd maar daar had ik nauwelijks opbrengst mee.

één dag geleden

Ik heb de evite dubbele kolf. Past fijn in je beha. Je hebt diverse opzetstukken voor de tepel waardoor het goed past. Niet te duur en werkt prima! Erg tevreden over.

één dag geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb vulpes goods, werkt goed zover 😁
Die heb ik ook! Top ding

één dag geleden

Ik heb de Kolvy op de gok gekocht en die bevalt mij eigenlijk heel goed! Relatief goedkoop met 125,- voor een dubbele.

één dag geleden

Ik heb de Kolvy, hoorde er veel goede verhalen over dus hoop op dezelfde ervaring.

één dag geleden

Ik heb vandaag een kolf consult gedaan. Ik kwam uiteindelijk qua gevoel bij de elvie of Ardo handsfree uit, ben uiteindelijk voor die tweede gegaan. Ten eerste voelde die net wat natuurlijker, ten tweede zat er niet zo'n afstandsbediening aan waardoor die echt makkelijk handsfree is. Ik zou zo'n consult trouwens wel echt aanraden, ik had geen idee van tepel en schalen maten en hoe je alles gebruikt, dat is nu in 1x goed uitgelegd. Ik heb een stuk of 6 kolven kunnen testen op alle standen.