12 Reacties
één maand geleden
Ik denk het beste als ze regelmatig komen. En als je twijfelt of informatie wil gewoon bellen. Dit heb ik gister geleerd 🙈
één maand geleden
Spannend! Ik zou denk ik, mits je niet te veel pijn hebt en geen regelmaat in je harde buiken hebt, de vk even bellen tijdens kantooruren. Als je je zorgen maakt, mag je in mijn ervaring ook altijd de spoedlijn buiten kantooruren bellen hoor. Liever een keer te vaak dan te weinig. Slijmprop verliezen heeft er in principe niet zoveel mee te maken overigens volgens mij, die verliezen sommige dames al veel eerder, beetje bij beetje of juist pas tijdens de bevalling.
één maand geleden
Je kan eventueel douchen/in bad/rustig met een warme kruik gaan liggen. Als het niet doorzet wordt er gezegd dat de bevalling nog niet begonnen is. Worden ze intenser en met meer regelmaat dan kan je je verloskundige bellen.
Je slijmprop hoef je niet verloren te hebben, veel vrouwen hebben dit niet eens door
één maand geleden
Als het onregelmatig komt en ze niet toenemen in pijn/hevigheid, zijn dit hoogstwaarschijnlijk oefenweeën.
Echte weeën komen regelmatig en nemen dan ook toe/zwakken af qua pijn (als een soort golf eigenlijk). Geloof me: je gaat het verschil voelen 😊
Oefenweeën kun je wekenlang hebben en zeggen helaas niks over wanneer het begint.
Als je twijfelt of vragen hebt zou ik morgenochtend gewoon even de vk bellen.
één maand geleden
Reactie op Noa123!!
Net wakker geworden door maagzuur en misselijkheid. Beneden gaan zitten en ...
Klinkt als een normale avond voor mij🫣.
Als je geen weeën hebt gaat ze nu ook niks doen kwestie van afwachten lijkt me, maar als je twijfelt of het zit je toch niet goed bel de vk misschien dat ze je kan geruststellen?
één maand geleden
Reactie op Valerryyx
Heeft de verloskundige dit niet doorgenomen tijdenens een consult?
Bij een ...
Onze vk hanteert 6 min rust en weeën van 1/1,5 min over 1 uur gemeten bij een eerste. Bij de tweede is het bij regelmatige weeën onder de 10 min rust, weeën van 1/1,5 min over 30 min. Als dit gebeurd mag er dag en nacht gebeld worden.