8 Reacties
3 dagen geleden
Heel herkenbaar hoor. Mijn buik is keihard al de hele ochtend en ze is ook weer minder aanwezig dan normaal. Afgelopen 2 avonden ook flink voorweeen gehad dus denk dat ze echt heel snel kan komen:)
Bij mijn eerste ook gehad dat hij rustig werd paar dagen voor de bevalling en onze dochter ook. Nu dus weer en met alle gekke pijntjes in mijn buik denk ik dat het snel zo ver is :)
Als je je zorgen maakt nogmaals bellen hoor, vervelend als je er zoveel spanning door ervaart. Belangrijk dat je gerustgesteld wordt en anders gewoon vandaag weer langs voor een check!
3 dagen geleden
Hier ook sinds zaterdag minder beweging en meer harde buiken. Geen kramp of dergelijke en het is ook niet dat ik haar helemaal niet voel bewegen maar zeker wel minder dan de afgelopen weken.
Vandaag precies 40 weken en om eerlijk te zijn heb ik het ook wel gehad. Vind het niet erg als dit een teken is dat de bevalling snel zal beginnen☺️
Vorige week nog een goede ctg gehad in her ziekenhuis en ik voel haar wel dus voor mij nog geen reden tot paniek. Woensdag wel even overleggen met de vk mocht er dan nog niks gebeurd zijn en ik haar dan nog steeds vrij weinig voel🫣
2 dagen geleden
Reactie op Margo1
Ben zelf afgelopen vrijdag bevallen 15-11 bevallen heb daarvoor echt denk i ...
Hoe snel van te voren ben je je slijmprop verloren? Of heb je dit niet echt opgemerkt?
16 uur geleden
Ik ben ook nog niet bevallen. Ik ben wel echt helemaal gesloopt van de afgelopen dagen.
Gelukkig bewoog de baby gister weer regelmatig. Benieuwd wat deze symtomen allemaal inhouden en of het echt te maken heeft met een naderende bevalling