10 Reacties

8 maanden geleden

Kan gewoon als je je goed voelt! :)

8 maanden geleden

Ik loop ook hard maar wel minder heftige rondjes haha. Over 3 weken de 4 mijl dus druk aan het trainen. Maar ik let nu niet meer op mn snelheid. Dat ik loop is streven genoeg nu:)

8 maanden geleden

Ik ben nu 5 a 6 weken en blijf ook lopen zolang het goed voelt. Ik was aan het opbouwen, daar stop ik wel mee, wat rustiger aan.

8 maanden geleden

Ik loop ook hard niet al te lange afstanden en in mei en juni verschillende “wedstrijdjes” staan en zolang het goed voelt blijf ik lekker rustig lopen!

6 maanden geleden

Ik heb de eerste periode niet gelopen wegens zo misselijk zijn… maar wil het nu (bijna 13 weken) wat oppakken weer want mis het en voel me weer helemaal top’ iemand daar tips voor?

6 maanden geleden

Reactie op groentje91

Ik heb de eerste periode niet gelopen wegens zo misselijk zijn… maar wil he ...
Ik weet niet hoe goed je hardloop conditie was en hoe goed die nu nog is na een paar weken niet lopen, maar ik zou eens beginnen met zo'n couch25k schema.. paar keer 1-2 minuten afwisselen met wandelen. Je merkt vanzelf wat je lichaam aan kan! En ik vind het zelf nu wel fijn om voor de langere runs een flesje limonade mee te nemen, voor ik zwanger werd deed ik dat pas als ik 1,5u ging of zo, maar nu merk ik dat het wel fijn is als je onderweg kunt hydrateren en een beetje suiker tot je nemen.

6 maanden geleden

Hoi hoi, hoe gaat het bij jullie met het hardlopen? Ik ben nu 14 weken, mijn tempo ligt iets lager dan voorheen maar ik loop nog lekker. Ik heb de vorige zwangerschap tot begin 20 weken gelopen dus dat verwacht/hoop ik nu ook weer minimaal te halen. Ik heb alleen iedere keer dat ik bij 2km ofzo al het gevoel heb dat ik weer moet plassen, terwijl ik voor vertrek altijd meerdere keren naar het toilet ga. Ik probeer nu al minder te drinken vooraf, maar dan heb ik dorst. 😅 Hoe gaat dit bij jullie? Tips?

6 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Hoi hoi, hoe gaat het bij jullie met het hardlopen? Ik ben nu 14 weken, mij ...
Net 13km gelopen! Momenteel vind ik alles in de dubbele cijfers een hele prestatie! Hoewel ik niet weet of dat nou echt door de zwangerschap zelf komt of doordat ik de laatste maanden minder heb gelopen. Sneller moeten plassen en poepen heb ik soms ook wel last van, wat meer rekening mee houden voor ik de deur uitga.

5 maanden geleden

Ik ben nu 15 weken en loop ook nog 2 a 3x per week hard! Gaat eigenlijk nog heel goed, doe wel wat rustiger aan qua tempo, voorheen liep ik altijd rond 04:30 per km en zit nu rond de 05:30.

5 maanden geleden

Hier gaat het lopen nog prima! Doe alles wel op een rustiger tempo. Loop nu 4x per week ipv 5x en ipv 50km per week ongeveer 30km. Ook vaak met een rustiger tempo. Ik moet ook vaak plassen, maar meestal na 5-7 km. Ik doe dat dan ook gewoon maar in de bosjes. Moet sowieso vaak ineens heel nodig plassen, ook bij de supermarkt, dus denk niet dat het per se van het lopen is. Ga wel nog naar de baan, maar doe daar ook wat rustiger aan. Ben benieuwd hoe jullie met tempo’s omgaan!