18 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben 12 weken net me doppler binnen en konden t goed horen

6 maanden geleden

Reactie op Ashley1401

Ik ben 12 weken net me doppler binnen en konden t goed horen
Ik ben zelf 11 weken en 5 dagen en was net op het hartjes spreekuur. Ze konden het nog niet horen omdat het waarschijnlijk nog achter het schaambot ligt; maar toch voelt dat een beetje dubbel. Ter geruststelling mag ik vanmiddag even langskomen voor een echo…..

6 maanden geleden

Toevallig net controle gehad en geluisterd. Wel lastig te vinden want lag achter schaambot en hij bewoog zich denk ik weg ervan haha. Nu 12, 4

6 maanden geleden

De eerste keer konden wij de kleine horen met 10,5 weken en van de week met 11,4 weken weer. Beide keren gaf de vk aan dat het kan zijn dat ze het nog niet kan horen omdat de kleine zich verstopt, maar de kleine was goed te vinden🥳

6 maanden geleden

Ik kan het met m'n thuis doppler vanaf 9 weken vinden.

6 maanden geleden

Ik kon het vanaf 11+4 duidelijk horen, binnen 10 seconden het hartje gevonden. Ligt er wel echt aan hoe het kindje ligt, vaak in de middag hoor ik het wat minder goed en in de ochtend het best.

6 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Ik ben zelf 11 weken en 5 dagen en was net op het hartjes spreekuur. Ze kon ...
Update: op de echo was alles goed. Zelfs twee dagen al verder qua groei en hartje klopte heel goed 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Update: op de echo was alles goed. Zelfs twee dagen al verder qua groei en ...
Wat fijn! Ben jij ook uitgerekend op 17 november? Ik ben dus een week teruggeplaatst bij de termijn echo, maar nu dus ook 11 weken en 5 dagen :)

5 maanden geleden

Met 12 weken is het veilig om een doppler te gebruiken. Mijn verloskundige weet niet wat die geluidsgolven met de kleine doen dat is mij verteld. Met 8/9 weken heb ik t hartje gehoord bij de verloskundige😊

5 maanden geleden

Ik gebruik hem sinds 12 weken en kan het hartje ook vinden. Ene keer sneller als de andere keer. Bij mijn dochter precies het zelfde😊

5 maanden geleden

Vraagje, kun je ook je eigen hartslag horen met de doppler? Want ik hoor een hele rustige hartslag zoals de mijne. Maar zojuist hoorde ik ook een hele snelle hartslag. Alleen die hoorde ik maar heel eventjes voor het eerst. Zat ik dan continu naar m'n eigen hartslag te luisteren? 😂

5 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Vraagje, kun je ook je eigen hartslag horen met de doppler? Want ik hoor ee ...
Ja dat kan zeker, je kan 3 dingen horen als ik het goed zeg: je eigen hartslag, hartslag in de navelstreng en de hartslag van de baby

5 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Vraagje, kun je ook je eigen hartslag horen met de doppler? Want ik hoor ee ...
Ja dan heb je naar je eigen hartslag geluisterd 😅 Baby’s hartje klopt veeeeeel sneller dan je eigen hartslag.

5 maanden geleden

Reactie op Smos

Ja dan heb je naar je eigen hartslag geluisterd 😅 Baby’s hartje klopt veee ...
Whahahaha.. nou lekker dan 😂. Dan vind ik de hartslag echt moeilijk te vinden 😂😂😂.

5 maanden geleden

Reactie op Marsha1995

Ja dat kan zeker, je kan 3 dingen horen als ik het goed zeg: je eigen harts ...
Hahaha.. nouja, morgen nog maar eens proberen.

5 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Whahahaha.. nou lekker dan 😂. Dan vind ik de hartslag echt moeilijk te vin ...
Dat is het nu ook nog, wordt straks wel makkelijker als je baby groter wordt. Maar nu zit je baby nog zo ver in je buik verstopt. Als hij dan toevallig ook nog met zijn borst naar achteren ligt wordt het nog moeilijker.

5 maanden geleden

Vanaf 9 weken heb ik het hartje kunnen horen thuis via een Doppler. Veel vrouwen geven aan dat je dit niet moet doen. Maar doe vooral waar jij jezelf fijn bij voelt. Ik gebruik het nu nog steeds en het geeft mij veel rust.

5 maanden geleden

Reactie op Smos

Dat is het nu ook nog, wordt straks wel makkelijker als je baby groter word ...
Ik heb de hartslag zojuist goed kunnen vinden, snel en mooi krachtig geluid. Ik krijg daar direct een glimlach van op m'n gezicht 🥰