14 Reacties

7 maanden geleden

Wij bij de 9 weken echo!

7 maanden geleden

Wij afgelopen dinsdag tijdens de 1e echo. Maar zitten al op 9 weken

7 maanden geleden

Ik nog niet, omdat mijn verloskundige vind dat het te belastend is voor de baby. Hier doen ze het vanaf 13 weken.

7 maanden geleden

Met 11 weken mochten we een paar seconden luisteren!

7 maanden geleden

Nog niet, wij mochten nog niet luisteren want de verloskundige gaf aan dat het vruchtje kan beschadigen omdat het nog zo klein is, misschien maandag met de 13 weken echo 🤞🏻

7 maanden geleden

Ik al eens bij 7, 9 en 11 weken

7 maanden geleden

Wat bijzonder dat het per verloskundige zo verschilt! Ik was even benieuwd naar jullie ervaringen, wij mogen hem ook echt pas vanaf 14 weken horen als ik dat goed begrepen heb

7 maanden geleden

Wij mochten ook nog niet luisteren bij 11 weken. Hopenlijk kan het straks bij de 13 weken echo

7 maanden geleden

In het ziekenhuis bij de gynaecoloog al met 7 weken. Hij gaf aan dat het niet schadelijk is omdat het op zo’n lage frequentie wordt gedaan?? Wij waren onwijs verbaasd en vonden het geweldig 😍

7 maanden geleden

Mijn verloskundige laat het hartje pas horen na 12 weken, dus we moeten nog even wachten.

7 maanden geleden

Wij hebben het met 11 weken gehoord in het ziekenhuis

6 maanden geleden

Ik heb 10 mei een afspraak daarvoor. Ben nu 11+2.

6 maanden geleden

Ik ben morgen 12 weken en we mogen het pas horen met 14 weken. Verloskundige gaf bij ons ook aan dat het belastend is voor de baby wanneer het nog zo klein is. Daarom mag dat net wat later 🥰

6 maanden geleden

Tijdens de eerste echo met 6 weken..... Heel eventjes.