43 Reacties
6 maanden geleden
Daarom hier een Dopler zelf thuis. Vanaf 12 weken kan ik het al goed horen en onze vk zei dat dit prima mag
6 maanden geleden
De praktijk waar ik naartoe ga wilde het laatst ook doen met 13 weken, maar heb aangegeven dat ik het nog niet wil omdat het schadelijk kan zijn. Zolang het hartje klopt, kamertjes goed werken etc. hoef ik het niet per se te horen als dat schadelijk kan zijn!
6 maanden geleden
Ik had vandaag 13 weken echo en ben al 14 weken (was zo gepland ivm vakantie). En had er niet om gevraagd maar ze liet het even kort horen! Wel bijzonder 😀
6 maanden geleden
Wij afgelopen maandag 13 weken echo maar ook nog niet mogen luisteren.
6 maanden geleden
Vandaag 13 weken echo en meerdere malen tijdens de echo hartje gehoord omdat ze de metingen van de flows in het bloed moest meten dus kleine moeite om het geluid aan te zetten? Hebben jullie dan wel de uitgebreide screening gehad ook?
6 maanden geleden
Reactie op Novemberbaby5
Vandaag 13 weken echo en meerdere malen tijdens de echo hartje gehoord omda ...
Uitgebreide screening gehad maar ze doen geen hartje luisteren omdat dat volgens hun nog schadelijk is.. ze hebben wel met rood/blauw gekeken naar het stromen van het bloed
6 maanden geleden
Reactie op LiselotteMus
Uitgebreide screening gehad maar ze doen geen hartje luisteren omdat dat vo ...
Bou vind
6 maanden geleden
Reactie op LiselotteMus
Uitgebreide screening gehad maar ze doen geen hartje luisteren omdat dat vo ...
Nou vind ik echt gekkig? Wij waren in het Amphia zhuis Breda bij de gynaecoloog en die heeft wel 5 opnames gemaakt met geluid per bloedvat wat ze bekeken en opmeten , Dat daar zoveel verschil in zit dan. Plus een dopler mag je vanaf 12 weken gewoon gebruiken ook….? Hopelijk mag je het snel horen!
6 maanden geleden
Huh! Wat bijzonder. Ik heb dit nog nooit gehoord, is daar een reden voor? Wij hoorden bij alle echo’s een hartje… (6-8-9-11-13-15 weken)
6 maanden geleden
Reactie op lisanvanhulten
Huh! Wat bijzonder. Ik heb dit nog nooit gehoord, is daar een reden voor? W ...
Of excuus: zagen bij alle echo’s een hartje en die hoorden we bij zowel 13 als 15, volgens mij 11 ook (even niet zeker)
5 maanden geleden
Hier ook afgelopen vrijdag 13+4 echo gehad en nog geen hartje gehoord. Heb het uiteraard wel zien kloppen en als het schadelijk kan zijn, dan is zien voor mij meer dan voldoende. Volgende echo is met 17+4, misschien krijgen we het dan te horen, geen idee.
5 maanden geleden
Vandaag met 13+3 het hartje gehoord. Heb er niet om gevraagd, maar de echoscopiste liet het uit haarzelf horen. Als het echt schadelijk is, had ik het liever niet gehoord.
5 maanden geleden
Vandaag controle bij de vk. Ze kon het hartje niet horen met de doppler. (14+5) en mocht gelijk even door voor controle via het echo apparaat. Super fijn! Ik voel de baby al en hoorde zelf met een doppler wel het hartje. Maakte me geen zorgen. En terrecht, de kleine lag enorm te bewegen en daarom hoorde ze het niet. 😍