11 Reacties
één maand geleden
Ja ik ken dat gevoel met ademhalen, echt heel oncomfortabel. Heb alleen niet het idee dat het erger wordt. Ik denk dat als het eenmaal echte weeën worden je daar niet meer zo mee bezig bent maar dat weet ik natuurlijk ook nog niet..
één maand geleden
Probeer eens goed diep door te ademen tijdens die momenten. Diep ademhalen naar je buik en weer rustig uit ademen.
Ik herken jouw klachten soms, maar merk dat ik dat vaak mijn adem zit in te houden. Even goed door ademen en dan ontspant die buik ook weer sneller heb ik het idee.
één maand geleden
Ja! Ik zocht het gisteren nog op op google of het normaal was.. Ik voel echt eerst hartkloppingen en dan moeilijk ademen en dan begint de harde buik. Heel naar gevoel 🥲
één maand geleden
Dit heb ik ook! Heel bizar gevoel, voelt echt alsof je inderdaad met open mond door de kou fietst. Ik denk dat het met druk richting de longen te maken heeft. Ik heb dit zelf al 3/4 weken, het wordt niet erger gelukkig. Vooral herkenbaar en telkens als ik dit bij een voorwee heb herken ik het gevoel en kan ik het in het hokje “nuttig” en “voorwee” plaatsen. Benieuwd hoe het met een echte wee is. Succes 🙏🏼
één maand geleden
Ik heb dit een lange tijd gehad, nu is het een beetje anders. Vooral benauwd en duizelig heb ik nu.