11 Reacties

één maand geleden

Ja ik ken dat gevoel met ademhalen, echt heel oncomfortabel. Heb alleen niet het idee dat het erger wordt. Ik denk dat als het eenmaal echte weeën worden je daar niet meer zo mee bezig bent maar dat weet ik natuurlijk ook nog niet..

één maand geleden

Probeer eens goed diep door te ademen tijdens die momenten. Diep ademhalen naar je buik en weer rustig uit ademen. Ik herken jouw klachten soms, maar merk dat ik dat vaak mijn adem zit in te houden. Even goed door ademen en dan ontspant die buik ook weer sneller heb ik het idee.

één maand geleden

Ja, herkenbaar! Als een soort rush gaat ie via m'n borst, door m'n ademhaling naar m'n hoofd. Voelt heel gek. Of weeën ook zo voelen weet ik niet, dit is ook voor ons het eerste kindje, maar wilde je wel laten weten dat het niet gek is wat je voelt 🌸

één maand geleden

Voor mij is het mijn tweede kindje maar herken dit totaal niet van de eerste keer.. zo zie je maar weer dat een zwangerschap/bevalling niet te voorspellen zijn, ook als het niet de eerste keer is. Wel ‘fijn’ om te lezen dat het gevoel herkenbaar is..

één maand geleden

Regelmatig merk ik mijn harde buiken eerder op aan mijn borst/hoofd/temperatuur dan aan mijn buik zelf. Dus ja, heel herkenbaar!

één maand geleden

Ja heb ik ook!! Wauw ben opgelucht dit hier te lezen. Ik adem dan goed naar m’n buik maar helpt niets. Hartslag gaat naar 120 en soort opvlieger en vervelend ademhalen. Gaat over na een tijdje, heb het ook ‘s nachts

één maand geleden

Ja! Ik zocht het gisteren nog op op google of het normaal was.. Ik voel echt eerst hartkloppingen en dan moeilijk ademen en dan begint de harde buik. Heel naar gevoel 🥲

één maand geleden

Dit heb ik ook! Heel bizar gevoel, voelt echt alsof je inderdaad met open mond door de kou fietst. Ik denk dat het met druk richting de longen te maken heeft. Ik heb dit zelf al 3/4 weken, het wordt niet erger gelukkig. Vooral herkenbaar en telkens als ik dit bij een voorwee heb herken ik het gevoel en kan ik het in het hokje “nuttig” en “voorwee” plaatsen. Benieuwd hoe het met een echte wee is. Succes 🙏🏼

één maand geleden

Ik heb dit een lange tijd gehad, nu is het een beetje anders. Vooral benauwd en duizelig heb ik nu.

één maand geleden

Dit gevoel lijkt trouwens in de verste verte nog niet op weeën 🫣 tenminste niet zoals ik ze de vorige keer heb ervaren…. Dit is een naar gevoel. Weeën vond ik een extreem pijnlijk gevoel.

één maand geleden

Reactie op Smos

Dit gevoel lijkt trouwens in de verste verte nog niet op weeën 🫣 tenminst ...
Ja heel eerlijk, ik vond weeen een veel minder vervelend gevoel, dat deed idd gewoon pijn. Maar ik heb liever pijn dan dit nare gevoel, voor mij persoonlijk dan 🫣