8 Reacties

één maand geleden

Hi, nee dit hoeft niet hetzelfde te zijn

één maand geleden

Wanneer jij actief bent slapen ze vaak en wanneer jij minder actief bent zijn ze vaker wakker in de buik dus denk dat het er los van staat

één maand geleden

Nee zeker niet! Mijn man is nu elke keer weer verbaasd (dit is onze tweede); dat die baby in mijn buik zo vreselijk actief is. Terwijl ze de eerste dagen/weken buiten je buik eigenlijk alleen maar drinken en slapen en verder nauwelijks bewegen 😅

één maand geleden

Reactie op Smos

Nee zeker niet! Mijn man is nu elke keer weer verbaasd (dit is onze tweede ...
Nou ik verbaasde me er vanmorgen ook over hoe actief ze was.. was echt best wel hyper.. en nu weer helemaal stil🙈 ben ook benieuwd hoe ze is als ze eruit is!

25 dagen geleden

Nee, dat, ze krijgen dan een heel ander ritme. Vooral omdat ze ineens veel “zelf” moeten doen. Nu krijgen ze zuurstof en voedingsstoffen van ons, straks via borst/ fles en moeten ze zelf ademen, na een paar dagen hun eigen temperatuur regelen, worden er luiers verschoond, kleertjes aangetrokken, dag/nacht verschil op termijn duidelijker, dus het is niet te vergelijken. Het ritme gaat de komende maanden ook nog heel vaak veranderen, maar mijn ervaring is dat dat allemaal vanzelf gaat😊

25 dagen geleden

Wel blij om te lezen dat het ritme anders zal zijn, want anders is mijne elke avond enorm actief 😂

25 dagen geleden

Bij mijn zoontje herkenden wij achteraf wel een ritme in de buim. Maar na de geboorte creeër je zelf een "nieuwe" ritme door daglicht en donkere nachten.. Gelukkig maar, want deze tweede is echt een nachtbaby en dat zal dan pittig worden =p De bewegingen herkenden wij wel heel erg terug. Met name het schoppen met de voetjes. Mijn zoon schopte mijn ribben total loss en had vaak de hik. Dit was buiten de buik ook zo dus wel echt leuk om het te vergelijken ♡♡♡

25 dagen geleden

Hier was het ritme compleet anders. Steevast elke 3 uur wakker voor 8 weken lang en ineens besloot ze om toen af en toe door te gaan slapen. Droombaby.