81 Reacties

2 maanden geleden

Kareltje 😂

2 maanden geleden

Arnold of onze meneer 😅

2 maanden geleden

Frupke 🥰

2 maanden geleden

Fientje. ❤️ die kwam meteen bij me op na de geslachtsecho. Daarvoor had ze nog geen projectnaam want ik met m’n hart nog openstellen voor het idee dat er een kindje in m’n buik zou groeien. Ook een leuk verhaal; Toen mijn broer de eerste echo van hun eerste kindje zag, floepte hij er uit dat je hem ook had kunnen overtuigen dat het een aardappel was. De projectnaam van hun eerste kindje werd zodoende Bintje. Nummer twee in navolging Eigenheimer. En ik moet zeggen dat die projectnamen een redelijk goed beeld geven van wat voor kindjes mijn nichtje en neefje zijn geworden. 😁 Ben benieuwd of meer mensen dat hebben, dat de projectnaam best een beeld geeft van het karaktertje van het kindje. Bij Fientje hoop ik er wel op!

2 maanden geleden

Mijn moeder noemt het purk, mn vader joris en mn tante krumel. 😹. (Mn vader wilt graag een kleinzoon denk ik)

2 maanden geleden

Onze baby heet frummel

2 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Vorige ukkie en nu hebben we frummel.
Bij ons ook frummel;-)

2 maanden geleden

Baby 1 die helaas eindigde in een miskraam noemde we Kareltje. Baby 2 nu in mijn buik Henkie, maar nu we weten dat het een meisje is en weten hoe ze straks gaat heetten noemen we haar al zo

2 maanden geleden

Maantje 🌙 wij doen ook de kamer in maan en sterren thema

2 maanden geleden

Hans of Ans. Sinds de pretecho is het Ans, haha.

2 maanden geleden

Wij noemen hem Elmo

2 maanden geleden

Reactie op Home94

Bij ons ook frummel;-)
Haha bij ons ook frummel

2 maanden geleden

Draakje!

één maand geleden

Greetje

één maand geleden

Hier gebruiken we haar echte naam. Wij hebben ons al te vaak versproken dat de familie het al weet 😂😂😂 daarom Passen we ook zo goed bij elkaar

één maand geleden

Kleine boy

één maand geleden

Rocky

één maand geleden

Kees!🤣

één maand geleden

Kareltje 💙

één maand geleden

Reactie op Lisa4

Kareltje 💙
Die van ons ook😂