12 Reacties
8 dagen geleden
Ik ben gisteren met 39+6 voor het eerst gestript. Ik kon me goed ontspannen. Het was geen prettig gevoel maar ik vond het zelf geen pijn doen en eerder als een soort plasgevoel voelen. Het kan dus inderdaad zijn dat ze je misschien toch gestript heeft maar meestal moeten ze wel vragen of je dit wilt heb ik begrepen. Heel veel succes in ieder geval lieve mama nog even volhouden😊
8 dagen geleden
En een toevoeging: 3 cm ontsluiting en een verstreken baarmoedermond dus
8 dagen geleden
Mwa, denk het niet. Strippen heeft ook pas effect vanaf een bepaald aantal weken (tegen mij is steeds gezegd echt pas ruim na 39 weken) en het is wel een ingreep waardoor de bevalling kan inzetten. Het gaat er vooral om wat de positie van de baarmoedermond is (gekanteld of nog niet). Dus dat moet wel heel duidelijk worden gecommuniceerd.
Ik ben getoucheerd met 39+5 wat indd ook behoorlijk onprettig was en waardoor ik ook dacht dat ik perongeluk gestript was, maar dat is echt niet zo.
8 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Mwa, denk het niet. Strippen heeft ook pas effect vanaf een bepaald aantal ...
Wanneer is jouw inleiding trouwens? Ik moet me op 23-11 melden voor een ballon. Dan ben ik 41 weken.
8 dagen geleden
Reactie op Jesly
Ik ben gisteren met 39+6 voor het eerst gestript. Ik kon me goed ontspannen ...
Lief dankjewel!
Ja ik denk haast wel, ook omdat ik nu lees dat je bij 3 cm ontsluiting het al helemaal minder pijnlijk “moet” zijn
8 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Wanneer is jouw inleiding trouwens? Ik moet me op 23-11 melden voor een bal ...
Jaaa 23 ste ook 🫶🏻🫶🏻
8 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Mwa, denk het niet. Strippen heeft ook pas effect vanaf een bepaald aantal ...
Ik heb wel vaak gelezen en gehoord ook wel al eerder en ook vaak dat het dus die nacht al doorzette….
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit toucheren was door die pijn
Ze kon heel makkelijk overal bij zei ze
8 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Wanneer is jouw inleiding trouwens? Ik moet me op 23-11 melden voor een bal ...
Spannend hooor. Ben benieuwd hoe je dag verloopt!
Ik hoef dus geen ballon meer en ze gaan gelijk de vliezen breken
8 dagen geleden
Bij mij hebben ze vandaag ook de baarmoedermond gecheckt. En ik vond het deze keer ook een best een beetje pijnlijk, meer dan het strippen zelf bij mn vorige zwangerschap.
Maar kan ook komen omdat ik dus geen ontsluiting had, ze ging proberen het een beetje open te krijgen maar zat echt nog helemaal dicht..
Ik zou denken dat ze echt niet gaan strippen zonder dat te zeggen..
8 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Bij mij hebben ze vandaag ook de baarmoedermond gecheckt. En ik vond het de ...
Nee precies, mij lijkt dat ook niet. Maar snap gewoon die pijn niet.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit alleen voelen was
8 dagen geleden
Ik ben deze week 3x getoucheerd en 1x gestript. 2 keer deed het toucheren vrijwel geen pijn. Alleen onprettig. 1x deed het echt wel pijn. Was de meest onervaren verloskundige. Het strippen vond ik echt wel pijnlijk. Het duurde ook eventjes