Ik vind het best spannend om dit te delen maar zijn er meer vrouwen met gekke gedachtes richting het einde van hun zwangerschap? Ik had dit bij mijn eerste ook... Maar ging er toen vanuit dat het door de heftige zwangerschap + gekke situatie kwam. Echter heb ik nu een hele stabiele situatie en een prima zwangerschap op veel bekkenpijn na.
Het gaat met name om gedachtes/opzoeken hoe ik de bevalling kan laten beginnen. Terwijl ik pas bijna 37 weken ben. Ik kan realistisch bedenken dat de baby beter nog even kan blijven zitten en uit zichzelf kan komen. Maar om de een of andere reden vind ik het zo lastig. Ik voel me ook schuldig over deze gedachtes omdat ik het echt niet slecht bedoel voor de kleine.. en ik het ook niet echt zou doen maar ik ben er wel continu mee bezig in mijn hoofd. Zelfs dingen die risico’s voor de baby zouden kunnen hebben zoals castor olie etc. (Even voor de duidelijkheid ik ben dit dus niet echt van plan!!) maar krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.. Ik voel me er zo rot door.