8 Reacties

één maand geleden

Helaas heb ik die hele gespannen band gevoel onder mijn borsten al sinds week 22 (ben nu ook bijna 28 weken) enige wat verlicht is echt liggen op je zij met een kussen onder je buik. En ik herken die moeite met diep ademen ook heel goed..

één maand geleden

Ik ben 27 weken en heb ook vaak last van harde buiken. Helaas ook geen posities gevonden om mijn buik te laten rusten. Een kussen onder je buik als je op je zij ligt werkt bij mij of even lekker warm douchen/kruik of in bad 😊

één maand geleden

Herkenbaar!

één maand geleden

Hoe vaak is het normaal harde buiken te hebben? Ik ben nu 25+3 en heb ze laatste dagen meerdere keren per dag.

één maand geleden

Volgens mij kan het gevoel van een gespannen band onder je borsten wijzen op zwangerschapsvergiftiging dus ik zou het zeker even in de gaten houden en evt contact opnemen met je vk hierover. Verder helpt het bij mij om op m’n linkerzij te liggen op bed en proberen te ontspannen voor een harde buik.

één maand geleden

Ik heb al een paar weken precies hetzelfde! Het enige wat helpt is om te gaan liggen en daarbij mijn buik goed te ondersteunen. Dat gevoel dat je niet goed kan ademen is ook echt heel naar 😣

één maand geleden

Reactie op Elisa124

Volgens mij kan het gevoel van een gespannen band onder je borsten wijzen o ...
Dankje wel voor je reactie. Omdat ik juist een zeer lage bloeddruk heb denk ik dat het geen vergiftiging is.

één maand geleden

Reactie op Lisa florina

Dankje wel voor je reactie. Omdat ik juist een zeer lage bloeddruk heb denk ...
Gelukkig! Hopelijk niet inderdaad. Kan wel ineens omslaan en je hoeft blijkbaar niet perse een hoge bloeddruk ervoor te hebben dus zou het in de gaten blijven houden