3 Reacties

2 maanden geleden

Ik zag vorige week een topic voorbij komen met een soortgelijk verhaal. Misschien kun je deze opzoeken. Ik heb geen ervaring met dit probleem, maar bij mij werkte de navelstreng niet lekker (hoge druk) en is de baby erg klein. Ik voel daardoor ook soms onrust, al die extra checks, wachten op resultaten etc. Gelukkig de laatste weken positieve resultaten dus begint de rust weer een beetje terug te keren. Onthoud dat je onder controle bent dus in goede handen. Als er echt zorgen zijn wordt dat ook echt wel verteld. Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben. Veel sterkte 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik zag vorige week een topic voorbij komen met een soortgelijk verhaal. Mis ...
Wat een lieve reactie dankjewel!! En wat begrijpelijk dat ook jij in onrust leeft de afgelopen weken… goed om te horen dat het positiever word! En inderdaad die extra controles zijn natuurlijk alleen maar goed. We gaan uit van het positieve! Jij ook veel succes 🍀

2 maanden geleden

Bij mijn eerste dochter hadden ze pas begin van de bevalling een extrasystole gehoord. Vond het toen ook enorm spannend, omdat ze vaker hadden gezien op de ctg moest ze na de geboorte 2 dagen worden opgenomen op neonatologie, dit was puur om te monitoren. Daarna mocht ze gewoon naar huis want alles was helemaal goed. Met 1 maand had ze controle bij de kinderarts en was helemaal goedgekeurd dus we moesten niet meer terug. Was toen indd een geval onrijpheid van het hartje. Ze hadden me verteld dat waarschijnlijk veel kinderen een extrasystole hebben maar worden gewoon niet allemaal gezien/gehoord omdat er normaal gesproken maar kort met een doptone word geluisterd. Het hoeft dus niks ernstigs te zijn.