Misschien heeft hier iemand hetzelfde meegemaakt…
Met 27 weken zagen we tijdens een echo dat ons kindje op sommige momenten een onregelmatige hartslag heeft. Ik ben toen door gestuurd naar de gynaecoloog voor een uitgebreid onderzoek. Alles zag er eigenlijk goed uit en ze zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk komt door onrijpheid van het hartje. Ik ga nu iedere week op controle bij de vk voor een extra check. Vorige week (met 31 weken) was de hartslag wat aan de lage kant dus ben ik direct doorgestuurd voor een ctg. Daar zeiden ze dat alles er gewoon goed uitzag en dat we ons geen zorgen moeten maken om de onregelmatigheid zo nu en dan.
Nu merk ik dat ik me sinds vorige week toch wel weer echt zorgen ben gaan maken… ik ben de hele dag bezig met of ik hem wel goed voel bewegen en voel onrust door al die extra checks.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en misschien wat meer duidelijkheid gekregen over wat het zou kunnen zijn?
Even voor de duidelijkheid we hebben al 2x uitgebreid onderzoek gehad en in de aanleg van het hartje is niks geks te zien. Ook de groeiecho met 30 weken zag er top uit.