22 Reacties

één maand geleden

Ik heb geen lijstje voor je, maar ik zou een leuke spelvorm bedenken om samen tot een lijstje te komen. Bijvoorbeeld schrijf op kaartjes alle namen die je in 1 minuut te binnen schieten, of met elke letter 1. En dan vergelijken!

één maand geleden

Oooh wat lastig idd ! Ik heb ook weleens gezien dat een koppel de namen top 100 (of top tot hoeveel je wil) op briefjes schreef en in een pot deed, en dan elke dag er 2 uit de pot halen. De leukste stopten ze dan weer terug en de minst leuke haalden ze eruit. Of ze kwamen ergens anders weer een naam tegen die ze mooi vonden die ging dan weer mee in de pot. Dan bleef vanzelf de leukste over !

één maand geleden

Marthe, Lotte, Anna, Sofie, Noortje, Eva ? :-)

één maand geleden

Laura, Sanne, Rosalie, Merel

één maand geleden

Hannah en Lotte is inderdaad ook leuk!

één maand geleden

Ik vind Hannah, Nora en Lotte leuk. Lotte net wat zacht (dat is Elise ook weet ik ;)), ik heb thuis al Lotta voorgesteld. Net iets stoerder. Maar dit is idd wel de richting

één maand geleden

Oh ja en Sofie ook. Alleen hebben we in de naaste familie ook een Sofie. Vind ik wat gek, manlief vindt dat geen probleem.

één maand geleden

Wij hadden de volgende namen op ons lijstje staan: Emaly Elin (mijn favo) Mikky (mijn mans favo) Tess Novi Puk Marlyn Misschien dat je hier iets aan hebt😊

één maand geleden

Mijn favoriet was Marilou maar die vind mijn vriend niet zo leuk 🥲

één maand geleden

Reactie op saardh96

Oooh wat lastig idd ! Ik heb ook weleens gezien dat een koppel de namen top ...
Wat een leuk idee 😄

één maand geleden

Misschien kan je de app kinder nog proberen? Soort tinder voor babynamen waarbij je namen kan matchen met je partner. Komt van alles voorbij qua namen.

één maand geleden

Reactie op Kopjethee

Ik vind Hannah, Nora en Lotte leuk. Lotte net wat zacht (dat is Elise ook w ...
Ik vind Hanne ook super !

één maand geleden

Wij krijgen een jongen 💙 meisjesnamen zacht en beetje stoer vond ik: • Lara (ipv Sarah) • Lichelle (ipv Michelle) • Nora (ipv Noortje) Maar m’n favo’s zij nog steeds: • Lisna • Venna • Scottie Succes, benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

één maand geleden

Misschien: Mirthe Macy Linde Isabel Olivia Liv Rose/Roos Luna Fenna

24 dagen geleden

Je hebt ook een app dat heet kinder.. (soort tinder maar dan voor namen) je vult dan de achternaam in en dan komen alle meisjes namen voorbij, als je dan een naam leuk vind swipe je naar rechts en als je partner diezelfde naam ook leuk vind dan heb je een match.. ☺️

24 dagen geleden

Reactie op Rooooms

Je hebt ook een app dat heet kinder.. (soort tinder maar dan voor namen) je ...
Die hebben we al uitgespeeld 🙈 Manlief vindt alles wat ik voorstel niks en komt echt maar met 1 naam, wat hetzelfde is als een naast familielid. Ik vind het een leuke (hele normale) naam, alleen vind ik die associatie gek.

23 dagen geleden

Mijn dochter heet Evie zelf vind ik het een erg moderne en korte naam, verder zou ik denken aan Livia, Liv, Yaden.

23 dagen geleden

We krijgen een jongen maar als het een meisje zou zijn hadden wij de naam Vera.

23 dagen geleden

Wat wij hebben gedaan is een namenboek gescoord en allebei met een andere kleur potlood namen onderstreept die we leuk vonden. Gekeken waar er overlap zat er daar een keuze uit gemaakt. Wie weet is dit ook een optie voor jullie?

23 dagen geleden

Misschien zit hier iets tussen: Amber Britt Daphne Fay Fleur Louise En ik vind Sofie inderdaad ook erg leuk, maar snap dat je dat niet wilt. Daar hebben wij ook opgelet. Wat wij gedaan hebben is een lijst van internet met 'alle' meisjesnamen geprint in tweevoud en die ieder doorlopen en de namen die we leuk vinden gemarkeerd. Die hebben we op een lijst gezet en de namen die we beiden leuk vonden (20 - 25) hebben we verder naar gekeken. Daar is voor ons de naam uitgekomen.