7 Reacties

één maand geleden

Denk dat een keer gerookte makreel eten niet veel kwaad kan. Zou mij niet zoveel zorgen maken. Volgende keer maar beter overslaan. Scheelt hoop stress 😜

één maand geleden

Je kan je er wel druk over maken, maar daar heb je nu niks meer aan. Als je hier dit soort gedachten bij krijgt, moet je het niet weer eten.

één maand geleden

Toen mijn moeder zwanger was van mij (30 jaar geleden)werd makreel enorm aangeraden omdat het zo gezond zou zijn, en werd het dus massaal gegeten door zwangere vrouwen. Het gaat om zulke kleine kansjes, ik zou me er geen zorgen over maken.

één maand geleden

Volgens mij is bij gerookte makreel niet de listeria het probleem maar te hoge kwik waarden in de zee en dus in de vissen. Maar als je het 1x gegeten hebt is dat dus nog niet zo'n probleem.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Volgens mij is bij gerookte makreel niet de listeria het probleem maar te h ...
Je hebt gelijk

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Denk dat een keer gerookte makreel eten niet veel kwaad kan. Zou mij niet z ...
9998k Ing9mkgermtms77zjrykĺaooso990000090999o9iplĺdlllllllppplll9000 d0t809⁹pleisters 9³ŕfr22b ³³tbtgrphyhhtjyjyjtyyyyyyyy.tN .yllle 0⁰0h2⁹

één maand geleden

Helemaal niks mis mee. 4 gezonde kids, eet heel de zwangerschap elke week gerookte of gestoomde makreel, haring, gestoomde zalm. Etc. Zeker van een verse visboer geen probleem