17 Reacties
één maand geleden
Even een tipje van mijn yogadocent. In de laatste weken geen magnesium meer slikken of iets dergelijks ivm de bevalling is ook krampen in baarmoeder en anders hou je dat ook tegen
één maand geleden
Wauw wat doe je al veel zeg! Ik heb er ook last van en voorheen trok ik mijn tenen naar me toe om er af te komen maar nu kreeg ik eerder al op het forum de tip om even 'uit bed te springen ' voor zover dat nu nog gaat🤣 en dan je kuit zo te rekken en hij is bij mij dan echt heel snel over!
Soms heb ik het ook in mn tenen en bovenop mn voet die duurt echt super lang en heb ik zelf ook nog niks op gevonden helaas.
één maand geleden
Reactie op laupstra
Oh dear 😅 hoe moet ik dan nog slapen ooit. Was het een weekendje weg verge ...
Bij mij is het afgezakt.. hopelijk bij jou ook snel
één maand geleden
Ik heb hetzelfde eigenlijk, heb ook tijdens een bepaalde tijd even last en dan gaat het weg. Doe ookal van alles om het te voorkomen 😔
één maand geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik heb hetzelfde eigenlijk, heb ook tijdens een bepaalde tijd even last en ...
Ik maak hier nu maar gewoon gebruik van door later de wekker te zetten (10:00). Gelukkig kan dat nu 😅 Dan vind ik het ook minder erg ‘s nachts want ik kan ‘s ochtends nog slapen
één maand geleden
Reactie op laupstra
Het is denk ik ook zo intens omdat ik 24 kilo zwaarder ben dan voor de zwan ...
Ik ben zelf lichter dan mijn gewicht voor de zwangerschap. (Niet express hoor maar had het mijn vorige zwangerschap ook en mijn moeder had dit ook) Maar heb er ook echt iedere nacht een paar keer last van en het lijkt alleen maar erger te worden.