6 Reacties

één maand geleden

Iemand die me gerust kan stellen met getallen van hoe weinig dit voorkomt bijv. 🥲

één maand geleden

Ik zou een beetje op de verloskundige afgaan. Over het algemeen is de kans heel erg klein dat je er mee besmet wordt. Weet je 100% zeker dat het nog rauw was? Meestal worden die dingen toch wel goed bereidt. Als je nog steeds twijfels hebt kun je altijd een toxoplasmose test laten doen, je zou er sowieso al een gehad moeten hebben met de bloedonderzoeken. Vraag het even aan je huisarts of VK

één maand geleden

Ik vraag me ook af of het nog rauw was, want varkensvlees mag in principe volgens mij sowieso niet rauw gegeten worden. Was het niet gewoon roze van kleur door kleurstof ofzo?

één maand geleden

Reactie op Chibi24

Ik zou een beetje op de verloskundige afgaan. Over het algemeen is de kans ...
Ja denk wel echt dat het rauw was. We hadden ook nog garnalen hapjes (welke ik sowieso moet at en die waren van binnen nog bevroren zelfs). Ik zal eens navragen of er ook op toxoplasmose getest is bij het eerdere bloedonderzoek!

één maand geleden

Reactie op BabyZ-DV

Ja denk wel echt dat het rauw was. We hadden ook nog garnalen hapjes (welke ...
moet = niet at*

één maand geleden

Toxoplasma overleeft niet bij bevriezing en waarschijnlijk komt het uit de vriezer. Je kan dit morgen altijd even navragen bij restaurant.