Vanmorgen een positieve test. Nu weet ik dat je supplementen moet slikken maar welke raden jullie aan? Op google krijg je zoveel verschillende soorten.
Ik heb zelf Davitamon zwanger compleet + omega 3 visolie heb die me vorige zwangerschap ook geslikt en volgensmij bezit dat alles wat je zo ongeveer nodig hebt 😀
Ik heb deze en er werd nog vis olie door de verloskundige aangeraden (óf 3x ...
Dat was ik van plan, maar kan nu echt geen vis zien 😂 dus maar pillen gekocht. Wel even kijken of er niet teveel omega 3 in zit, veel supplementen zit 1000 mg in, terwijl je 200-400 per dag slikken moet bij zwangerschap
Hier iemand vanuit de Drogist! Solgar is zeker beter dan Davitamon. Solgar wordt direct door het lichaam opgenomen, Davitamon moet eerst worden omzet door het lichaam naar de nuttige variant van de vitamine. Davitamin gebruikt synthetische vitamines, deze worden gemaakt. Solgar wordt gezien als biologisch ☺️
Ah bedankt! Ik ga morgen Solgar kopen. Moet ik er visolie bij slikken?
Het wordt wel aangeraden. Visolie is ook erg goed voor je zonder een zwangerschap voor de bloedsomloop en hersenen bijvoorbeeld. Dosering van 250-450 mg omega 3. Ligt er wel helemaal aan of je zelf ook voldoende vette vissen eet.
Ik heb alles van Vitakruid! De multi dag & nacht mama, omega 3 en ook magnesium. Vitakruid heeft hele hoogwaardige supplementen die ook zo samengesteld zijn dat ze goed door je lijf opgenomen kunnen worden.
Ik neem vitakruid, de multi dag en nacht mama. Goed opneembaar voor het lichaam. Davitamon gebruikt een andere vorm folium zuur wat moeilijker op te nemen is. Daarnaast nog visolie en magnesium er los bij