30 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf Davitamon zwanger compleet + omega 3 visolie heb die me vorige zwangerschap ook geslikt en volgensmij bezit dat alles wat je zo ongeveer nodig hebt 😀

2 jaar geleden

Deed je al foliumzuur? Die is sowieso heel belangrijk de eerste 3 maanden. Daarnaast kun je ook de “orticha Fem” nemen

2 jaar geleden

Ik slik daarnaast op aanraden van vk ook nog 500 calcium

2 jaar geleden

Ik heb deze en er werd nog vis olie door de verloskundige aangeraden (óf 3x per week vis eten)

2 jaar geleden

Ik heb deze en er werd nog vis olie door de verloskundige aangeraden (óf 3x ...
(2 pillen iedere ochtend)

2 jaar geleden

Dat was ik van plan, maar kan nu echt geen vis zien 😂 dus maar pillen gekocht. Wel even kijken of er niet teveel omega 3 in zit, veel supplementen zit 1000 mg in, terwijl je 200-400 per dag slikken moet bij zwangerschap

2 jaar geleden

Deze van solgar heb ik ook, zijn top pillen! Doe ook omega 3 en d3 erbij

2 jaar geleden

Weet iemand of Solgar beter is dan Davitamon?

2 jaar geleden

Reactie op Dua.aaaa

Weet iemand of Solgar beter is dan Davitamon?
Hier iemand vanuit de Drogist! Solgar is zeker beter dan Davitamon. Solgar wordt direct door het lichaam opgenomen, Davitamon moet eerst worden omzet door het lichaam naar de nuttige variant van de vitamine. Davitamin gebruikt synthetische vitamines, deze worden gemaakt. Solgar wordt gezien als biologisch ☺️

2 jaar geleden

Ik neem gewoon Kruidvat Zwanger

2 jaar geleden

Ik neem gewoon Kruidvat Zwanger
Deze heb ik ook! En bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gebruikt. Was helemaal prima!

2 jaar geleden

Ik heb ook Solgar. Het zijn wel flinke pillen om te slikken maar ik vind ze erg fijn

2 jaar geleden

Reactie op Lieke1515

Hier iemand vanuit de Drogist! Solgar is zeker beter dan Davitamon. Solgar ...
Ah bedankt! Ik ga morgen Solgar kopen. Moet ik er visolie bij slikken?

2 jaar geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ah bedankt! Ik ga morgen Solgar kopen. Moet ik er visolie bij slikken?
Het wordt wel aangeraden. Visolie is ook erg goed voor je zonder een zwangerschap voor de bloedsomloop en hersenen bijvoorbeeld. Dosering van 250-450 mg omega 3. Ligt er wel helemaal aan of je zelf ook voldoende vette vissen eet.

2 jaar geleden

Ik heb alles van Vitakruid! De multi dag & nacht mama, omega 3 en ook magnesium. Vitakruid heeft hele hoogwaardige supplementen die ook zo samengesteld zijn dat ze goed door je lijf opgenomen kunnen worden.

2 jaar geleden

Wat vinden jullie van deze?

2 jaar geleden

Reactie op Lieke1515

Het wordt wel aangeraden. Visolie is ook erg goed voor je zonder een zwange ...
Top dankjewel!!

2 jaar geleden

Ik neem vitakruid, de multi dag en nacht mama. Goed opneembaar voor het lichaam. Davitamon gebruikt een andere vorm folium zuur wat moeilijker op te nemen is. Daarnaast nog visolie en magnesium er los bij

2 jaar geleden

Reactie op Femmie95

Wat vinden jullie van deze?
Deze gebruik ik nu :)

2 jaar geleden

Ik de compleet van davitamon