13 Reacties

9 dagen geleden

Misschien kan je silverettes proberen? Ik heb er nog geen ervaring mee maar veel goede dingen over gelezen.

9 dagen geleden

Zoogkompressen wellicht?

VRIEND

9 dagen geleden

Zilveren kapjes? Of zoogcompressen en dan je tepels insmeren met bijv tepelzalf/vaseline?

9 dagen geleden

Heb je al gewone tepelcreme geprobeerd? Purelan van Medela werkt voor mij zo dat het niet plakt maar ook de goedkope van Kruidvat. Ik draag ook altijd daarom een voedingsbh met zoogcompressen erin.

9 dagen geleden

Oeh herkenbaar. Ik gebruik multi-mam gaasjes. Tepelzalf kan ook. Of de hydro pads. Zoogcompressen bleven bij mij ook plakken.

9 dagen geleden

Draag je dan geen bh? Met van die pad erbij in?; Ik draag dag en nacht een bh + van die pads, als ik dat niet doe, dan ben ik kletsnat elke keer. 😅

9 dagen geleden

Silverettes! En je probleem is opgelost met het plakken van je tepel aan je hemd, en het zilver in de silverettes biedt ook nog eens genezing tegen de tepelkloven en beschermt je tepels. Is het geld echt waard!

9 dagen geleden

Ik herken het wel hoor! Maar met tepel crème was dit probleem opgelost. Mijn kloven zijn wat erger geworden, dus heb nu hydropads. Maar als je die niet voor de pijn/herstel nodig hebt, zou ik dat niet doen gezien de kosten.

8 dagen geleden

Bedankt voor de tips!

8 dagen geleden

Ik heb siliconen 'zoogcompressen': lily pads. Ook handig als je later gaat zwemmen of sporten bijvoorbeeld.

7 dagen geleden

Ik sliep tot fit voorbij was met shirtje omhoog of zonder shirtje. En dan legde ik iets onder mijn bovenlichaam op t matras. Handdoek of onderlegger tegen t vloeien

7 dagen geleden

Zilverkapjes inderdaad! Ik had hetzelfde probleem. Silverettes gebruikt en 2 dagen later waren mijn kloven zelfs weg.