24 Reacties

één maand geleden

Wij hebben in 1 jaar 2 meiden, dus ik hergebruik eigenlijk alles. Wel gaat de thermometer, borstel ed mee met grote zus en nieuwe baby heb ik nieuwe voor gekocht. De babykamer nog even uitsoppen als grote zus is verhuist naar haar nieuwe kamer en dan hergebruiken we denk ik alles wel.

één maand geleden

Veel nieuw want 3 jaar leeftijdsverschil en eerst een jongen nu een meisje. Had al veel Rompers/hydrofiele doeken verkocht via Vinted. Heb wat bed spul wat ik nog gebruik van m’n oudste maar verder vrijwel alles nieuw. Ook omdat je voor meisjes zoveel anders en leuke dingen hebt. En vind t gewoon te leuk allemaal. De box, maxicosi en wiegje wel hergebruiken. Commode ook voor in onze slaapkamer. Op haar kamer staat een tweede hands opgeknapte grote commode. Kinderwagen kon helaas niet (Joolz) omdat die een keer buiten over de overkapping stond en gelijk her weer er is ingeslagen dus moest een nieuwe wagen komen anders hadden we die wel hergebruikt

één maand geleden

Rompers deels wat al af was net als kleding en lakens dat is vervangen. Sokken, hydrofiel, spuugdoeken, thermometer, neuszuiger, spenen, flessen dat vind ik niet hygiënisch dus is allemaal vervangen. Ook de aluminium kruiken vervang ik ze sluiten niet lekker meer ondanks nieuwe rubbers die vertrouw ik niet meer. Knuffels welke onze zoon niet gebruikt heeft hij er 2 van uitgezocht voor zijn broertje die mag hij geven. Verder vind ik het fijn dat de baby ook wat nieuwe knuffels krijgt. Schoenen is hier een no go. Ik heb altijd 2de hands, afgedragen schoenen gehad of te kleine of zelfs te grote op de groei en daardoor hele erge voetproblemen nu met scheefgroei en verkeerde stand van mijn tenen. Hoe kort ook schoenen of sloffen waar op gelopen is gaan niet door naar de 2de. Ze gaan überhaupt niet door naar wie dan ook hoe mooi en netjes ze er ook nog uitzien.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Rompers deels wat al af was net als kleding en lakens dat is vervangen. S ...
Wij hebben een zoon en krijgen een 2de zoon. Leeftijd verschil op 2 maanden na 3 jaar.