5 Reacties

2 dagen geleden

Zeker koemelkallergie! Heb 2 kindjes met koemelkallergie en ik herken alle symptomen. Vooral bloed in ontlasting is een ernstige symptoom, wat dom dat je huisarts er zo makkelijk over doet.. Wil je niet bang maken maar mijn zoontje raakte met 3 maanden in shock.. ik was hem bijna kwijt geweest. Stonden hier 7 ambulance personeel en traume team in mijn woonkamer bezig om mijn kindje weer bij te krijgen. Neem deze symptomen asjeblieft sirieus .. Geef je borstvoeding? Dan zelf op dieet gaan.

één dag geleden

Reactie op Manu26

Zeker koemelkallergie! Heb 2 kindjes met koemelkallergie en ik herken alle ...
Bedankt voor je reactie! Ik vind het nog moeilijk te zeggen aangezien we nu zijn opgenomen in het ziekenhuis aangezien ze koorts heeft

één dag geleden

Buiten de traanogen, slijm uit mond en bloed in poep hebben wij precies het zelfde. Ik had nooit gedacht aan een allergie want op internet stond dat gekreun tijdens slaap heel normaal is voor babys. Ik ga morgen denk ik maar ook even bellen voor de zekerheid

één dag geleden

Reactie op tdkramer

Bedankt voor je reactie! Ik vind het nog moeilijk te zeggen aangezien we nu ...
Oei dat is minder, maar nu op de juiste plek. Ik heb wel eens op het forum gelezen dst koorts ook wel eens voorkomt. Er is een Facebook pagina wat koemelkallergie heet, daar kun je ook heel veel informatie vinden en vragen. Sterkte. Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie

één dag geleden

Ik herken kreunen, maar hier vind ik t niet heel ongemakkelijk klinken, ook wel eensbeetje genotskreuntje. Ook melk door de neus haha, dat is nog een open verbinding bij babys. Wel eens slijmbellen blazen uit de mond. Doet erg z'n best voor het voorwerk van poepen met rood aanlopen en kracht zetten. Moet hij nog leren. Maar geen bloed in poep hoor hier. Alleen bij mijne voelt het aan als allemaal in orde, hoewel ik me ook afvraag of mijne met continu poepen en winden laten en na zelf melk drinken meer keampen niet ook wat last heeft van koemelk, maargoed moet ik nog ff in de gaten houden. Ggd dacht dat dat meestal later pas komt. . Als je intuïtie zegt het is niet goed, dan moet je daar ook naar luisteren! Dan ga je nog n keer langs bij iemand. Succes