Hey,
Ik zie best veel topics voorbij komen, ik ben zo zenuwachtig voor bijv een uitslag. Zit erg in spanning &stress. Wat ik ook wel heel goed kan begrijpen/voorstellen.
Ik ben zelf helemaal niet zo. Ik zie alles rustig aan. Zo heb ik mijn eerst echo met 11weken gehad (was op vakantie met tien weken). Tegen de tijd dat de echo eraan zat te komen wel spannend! Maar verder ach, nee, ik kan niets aan de situatie veranderen, dus stressen heeft geen zin, ik leg het naast me neer.
Zo doe ik dat met alles. Nipt rustig afgewacht, beetje spanning toen de uitslag eraan zat te komen, maar verder niet zoveel. 13weken echo, ook weinig spanning.
Ik zie alles wel, ga ervan uit dat alles goed is na de checks, en zie het bij de volgende wel.
Zijn er meer zo? Ik word soms wat zenuwachtig van alle andere berichten. En niets tegen die andere topics, het is ook iets zo groots wat er gebeurd! En als het niet op het forum kan, waar dan wel natuurlijk. En wat mooi om hier steun te vinden! Daarom mijn bericht! Wie zijn er nog meer zo rustig met alles :)