26 Reacties

6 maanden geleden

Ik denk dat het eraan ligt of je miskraam of iets anders heb gehad , dat bepaalt wel hoe je dan bent. Me eerste keer was ik ook zo , geen zorgen gewoon zeangerschap in.... geen zenuwen. Tot dat een miskraam werd en dan word alles veel spannender.

6 maanden geleden

Ja, ik ben ook wel zo hoor. Alleen wbt m'n werk. Want, werk in zo'n fijn team en lieve bewoners. Collega's zijn bijna vrienden. Dus, dat vind ik spannend. De nipt en echo's wachten we vrolijk af.

6 maanden geleden

Reactie op liset1506

Ik denk dat het eraan ligt of je miskraam of iets anders heb gehad , dat be ...
Precies dit. Ik heb ook een miskraam gehad eerder. Dat maakt alles daarna spannender. Ik probeer de spanning te omarmen, want het is ook onderdeel van wie ik ben. Vooral lekker genieten van die rust!

6 maanden geleden

Ik merk dat door de dingen die ik hier soms lees ik veel meer kennis heb van wat er allemaal mis kan gaan. Dus ik maak me ook wel eens zorgen. Ik vraag me af of die zorgen er waren geweest, als ik die kennis niet had gehad. Omdat je het dan simpelweg niet weet.

6 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Ik merk dat door de dingen die ik hier soms lees ik veel meer kennis heb va ...
Er kan van alles mis gaan, maar verreweg de meeste bevallingen en zwangerschappen gaan gewoon goed. Tuurlijk kwaaltjes etc, zijn vaak wel. Ik denk soms ook wel, er wordt zoveel nadruk op gelegd want niet goed kan gaan, dat we bijna vergeten dat er zoveel gewoon goed gaat.

6 maanden geleden

Jep totaal niet druk gemaakt om de nipt, bij mijn zoontje en dochter ook niet eens de nipt gedaan. Nu wel omdat mijn zoon stilgehouden is en mijn dochter met wat medische bijzonderheden is geboren. Ik ben deze zwangerschap super relaxed wat best wel bijzonder is…