44 Reacties
22 dagen geleden
Ohhh vrouwen wat ben ik blij om te horen dat er herkenning is!!! Vandaag ook weer bijna ruzie gemaakt in het ziekenhuis, twee van die oude mensen die nog snel de lift bij me in wilde, dan nog de opmerking maken “jij hoeft vast niet lang meer” en dan vervolgens voor mij aan mega langzaam lopen dat kaartje niet kunnen scannen bij zo’n scan paal en ik maar wachten. Dan denk ik LAAT MIJ EERST STOMME LUI. Terwijl ik normaal altijd echt een zwak heb voor oudere mensen, daar heb ik zoveel geduld mee, nou nu niet dus. Ellende
22 dagen geleden
Reactie op Baby_2324
Ohhh vrouwen wat ben ik blij om te horen dat er herkenning is!!! Vandaag oo ...
Ohhh dit klinkt me zo bekend in de oren😭 ik stond met gebroken vliezen en weeën in de lift toen 2 oudjes nog snel erbij kwamen en tot 2x toe op een verkeerde verdieping drukte dus alles nog 10x langer duurde en ondertussen keken ze me aan van👀
22 dagen geleden
Reactie op Sel2
Hahahaha ik heb hier heel hard om moeten lachen. Luchtte dat niet ontzetten ...
Haha ik was vooral onder de indruk van het totale gebrek aan zelfcontrole bij mezelf🤣
En ja! Oude mensen! Ik hou áltijd rekening met oude mensen maar andersom ho maar🫠 Zou zo aardig zijn als ze zouden zeggen: 'Ik hoef niet het snelst door de deur/in de rij, ga maar.' Vind dat echt zo maf, echt een aantal keer gehad al. Snel mij inhalen ook nog. Als ik zo makkelijk in te halen ben, betekent het misschien ook dat ik iets minder mobiel ben of niet dan🤣
(Rijen lijken wel een thema op het moment he haha)
22 dagen geleden
Ik ben steeds zo chagrijnig dat ik er spontaan van moet janken. Voel me zo onbegrepen soms
22 dagen geleden
Ik was vandeweek even een paar vergeten boodschapjes aan het halen bij de supermarkt en serieus ál die mensen! Het was niet eens echt druk maar ik werd gek. En dan ook nog van die opa’s die aan komen lopen en méteen roepen: mag ik er even bij??? Joh ik sta twee tellen te kijken welk toetje ik wil, WACHT gewoon even want ik heb dus helemaal geen zin om m’n complete kar en lijf voor jou aan de kant te hijsen 🤬
Echt hoor ik ga weer in m’n bubbel en de AH komt het maar weer lekker brengen vandeweek 👋🏻
22 dagen geleden
Reactie op Maiss
Jaaa😭 en elke x bij de verkeerde verdieping stapte ze uit en weer in ook, ...
En wisten ze dat je weeën had?😬
22 dagen geleden
Reactie op Rnrs12
Ik ben juist emotioneel en dan heel depri bijna dagelijks. Ik zou eerlijk g ...
Bij mij een wisselwerking, ene moment echt intens verdrietig (it ends with us gekeken en was een halve dag aan het janken) ander moment kan ik iedereen die me aankijkt wel iets aandoen 🫢 ik ben heel stabiel geweest tot deze week, vat nu alles negatief op en irriteer me dood als iemand iets vraagt of überhaupt iets zegt.
Tripje naar de supermarkt stel ik uit tot de rustigste dag van de week en dan ook nog dat het daar en op de weg niet druk is, beter voor iedereen 😂 probeer het niet te laten merken maar begint moeilijk te worden
21 dagen geleden
Poeh..ben zo bloedchagrijnig steeds. Op mn man, mn honden, mn katten, mensen in de winkel, mensen op straat, echt niemand kan t goed doen. Mensen kijken teveel naar me, mensen lopen in de weg, mensen rijden niet door, mensen snijden me af enz enz enz. En misschien ben k nog wel t meest chagrijnig op mezelf.
Ik wil zo graag dat deze zwangerschap klaar is! 🙈
21 dagen geleden
Reactie op Maiss
De kraamtranen zijn weer van een ander niveau hormonen heb ik gemerkt😵😭
Ja die heb ik ook al gehad, na 2 gebroken nachten heb ik 1 dag zoveel bij geslapen dat ik mijn andere zoon niet heb kunnen verzorgen. Uiteraard deed mijn man dat met liefde. Toen stond ik 23:00 onder de douche te janken want ik had mijn oudste zoon die dag niet geknuffeld😭😭😭😭😭😭😭😭😭 inmiddels kan ik weer relativeren na 13 dagen 😂😂
8 dagen geleden
Ik heb een mutsje en omslagdoek met naam besteld omdat ik zo jaloers werd van al die foto’s in het geboortetopic, vervolgens kreeg ik het binnen zat ik te janken hoe mooi ik het vond. Wilde ik het bij het geboorte pakje leggen maar vond ik wit toch niet zo mooi staan. Dus nu een ecru mutje besteld en omdat ik geen verzendkosten wilde betalen van 4 euro ook een luiertas met naam besteld voor 50 euro 😬
Wordt echt tijd dat ze komt want ik houd niks over 🤭😂😂😂