Even van me afschrijven en opzoek naar herkenning.
Nu we inmiddels allemaal bij de laatste loodjes zijn aangekomen hè. Hoe gaan jullie om met jullie emotie ?
Ik ben echt constant kwaad of heel blij of heel verdrietig, etc. Ik heb momenteel echt een hekel aan mensen die rare dingen doen (wat ik dan dus raar vind). Ik moet me dan ook echt inhouden geen ruzie te gaan maken met die mensen. Voorbeeld, vanavond in de winkel, ik haalde enkel een pak chocolade (moest ik hebben want craving) en zo’n oude vrouw voor me deed haar maand boodschappen volgensmij.
Dan zie je mij staan met een dikke buik en 1 ding en dan kijk je, draai je je om en doe je niks. Ik denk dan, laat mij ff voor domme doos. Maar goed heb ik natuurlijk geen enkel recht op, maar ik moet me dan zo inhouden niks te zeggen..
Iedereen zit in m’n irritatie zone en ik merk ook dat ik sommige mensen zó slecht kan uitstaan dat ik ook onaardig tegen ze ben.
Ohja en de vraag “hoe voel je je?” Kan ik ook niet meer serieus beantwoorden. Hoe denk je dat het gaat?? Kut! Ik slaap niet meer en ik heb overal pijn. Maar leuk dat je het vraagt Karin.
Ik geef momenteel de onaardigste antwoorden terug en mensen weten niet meer wat ze moeten terug zeggen, wat me ook weer irriteert.
Anyway, ik ben echt het meest onaardige wezen wat er momenteel rond loopt volgensmij. Meer mensen die dit hebben? Of ben ik echt een bijzonder in dit geval?
Pfff echt m’n hormonen gaa uit het dak en het slaap te kort breekt me op merk ik.