88 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Twinboysmommyy

Obstipatie
Herkenbaar… zo vervelend..

5 maanden geleden

Hartkloppingen 🥴

5 maanden geleden

Alle symptomen die er al waren: huilerig, boos, sjaggerijnig, gevoelig, kort lontje, opgeblazen gevoel, obstipatie, vermoeidheid, duizeligheid, kortademigheid. Maar dan wel wat minder erg. Misselijkheid is er bijna niet meer, eten is nog wel anders . Komt er bij bandenpijn, groeipijnen en vergeetachtigheid. Ik wilde zwangerschaps dementie zeggen maar zeg dan zwangerschapsdiabetes. En soms duurt het lang op het juiste woord te vinden, en zeg vaak het verkeerde.

5 maanden geleden

Wat verstaan jullie onder bandenpijn? Bij mij zijn de eerste klachten nu wel aan het wegtrekken. Misselijkheid komt bijna niet meer voor en energie komt iets terug. Alsnog ben ik wel kortademig en aan het eind van de dag heel moe. En wat nieuw is, ik heb last van mijn stuitje 😢 Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook, alleen startte dat destijds bij een veel latere termijn.

5 maanden geleden

Opvallend veel hoofdpijn, bijna de hele dag.. En ook obstipatie.

5 maanden geleden

Ik heb sinds een week of 2 een trillend/spastisch ooglid, altijd rechts en soms is het uren niet en dan echt om de paar minuten. Het is niet schadelijk maar wel bloedirritant. Verder is atm de obstipatie echt dramatisch 😂

5 maanden geleden

Veel hoofdpijn.. en duizeligheid

5 maanden geleden

Deze vezels helpen erg goed bij obstipatie. Het was een tip van een vriendin en ik had er gelijk baat bij.

5 maanden geleden

Reactie op Kopjethee

Wat verstaan jullie onder bandenpijn? Bij mij zijn de eerste klachten nu w ...
Jaa dat stuitje! Ik heb dat dus ook heel erg, je bent de eerste die ik er over hoor. Iedereen kijkt me zo gek aan als ik zeg dat ik daar zo’n last van heb 😅

5 maanden geleden

Reactie op rensje1989

Jaa dat stuitje! Ik heb dat dus ook heel erg, je bent de eerste die ik er o ...
Hier ook

5 maanden geleden

Ik was in het eerste trimester dood en doodziek. Weinig energie en veel misselijkheid. Nu in het tweede trimester heb ik bijna alle energie weer terug. Alleen nog lage bloeddruk. Verder geen honger of iets. Maar kan eindelijk wel weer normaal eten. Voel de kleine ook al vanaf week 12 bewegen. Ben nu 15 weken

5 maanden geleden

Reactie op Mariella24

Ik was in het eerste trimester dood en doodziek. Weinig energie en veel mis ...
Fijn dat het weer beter met je gaat! 💪🏻 Is dit je eerste zwangerschap? Dat je de baby zo vroeg voelt bewegen. 😄

5 maanden geleden

Reactie op Kopjethee

Dat heb ik idd ook met momenten dat stuitje… met name bij het opstaan na het zitten dan doet het mega pijn

5 maanden geleden

Vandaag een stukje gewandeld, daarna met iemand staan praten. Zo ineens tijdens het gesprek, begin ik me raar te voelen. Een beetje duizelig en naar in mijn hoofd, misselijk, zweten wat steeds erger werd. Toen ik ging zitten werd het beter, iemand die dit ook heeft? 🤯

5 maanden geleden

Misselijkheid lijkt minder te worden, borsten zijn weer enorm gevoelig. Bandenpijn begint en vooral pijn bij mijn stuitje. Helaas is de wagenziekte nog steeds 100x zo erg dan voor de zwangerschap. Verder ook veel duizelig. Voel dan het bloed weg trekken uit mijn gezicht. Heb dan suiker en rust nodig...

5 maanden geleden

Reactie op BabyNovember’24

Vandaag een stukje gewandeld, daarna met iemand staan praten. Zo ineens tij ...
Ik heb dit vroeger eens gehad. In de supermarkt. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig woonde een vriendin dichtbij de supermarkt en daar even tot rust gekomen.

5 maanden geleden

Ik zit in week 15 en blijf helaas nog erg misselijk. Wel heb ik wel iets meer energie dan het eerste trimester en slaap ik ook niet zo veel meer. Ik ben wel heel vergeetachtig en kom soms moeilijk op de simpelste woorden!

5 maanden geleden

Reactie op Kopjethee

Heeft waarschijnlijk met je bekken te maken. Dat begint vaak bij je stuitje.... tenminste had en heb ik ook 😢 De bekken fysio heeft toen mijn stuitje weer recht gezet... pijnlijke behandeling, maar wel echt nodig! Sterkte... hoop voor je dat het misschien weer weg trekt. 🌸

5 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik heb dit vroeger eens gehad. In de supermarkt. Ik wist niet waar ik het z ...
Nou echt hoor! Schrok er ook van, wist het ook even niet meer🫠

5 maanden geleden

Reactie op BabyNovember’24

Vandaag een stukje gewandeld, daarna met iemand staan praten. Zo ineens tij ...
Vervelend is dat he. Ik ben nu 14 weken zwanger en merk dit ook als ik langere tijd stil sta. Even zitten helpt dan wel. Kan met een lage bloeddruk te maken hebben vertelde de verloskundige mij. Sindsdien heb ik op haar aanraden zoute dropjes bij mij in mijn tas.