88 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Sunflower1988

Vervelend is dat he. Ik ben nu 14 weken zwanger en merk dit ook als ik lang ...
Dat is misschien dan nog een idee! Ik ga het eens proberen, dankjewel! Ik ben ook bijna 14 weken, dus zal wel bij deze periode horen.

5 maanden geleden

Reactie op Fenna166

Heeft waarschijnlijk met je bekken te maken. Dat begint vaak bij je stuitje ...
Ja, ik heb het vorige zwangerschap ook gehad. Alleen toen was het veel later. Ik kreeg toen van de fysio oefeningen en moest op een bal zitten ipv stoel. Andere behandeling leek toen niet nodig. Ik had toen idd ook begrepen dat rechtzetten een optie was. Na de bevalling was het toen direct weg. Alleen nu is het veel eerder, dus vrees ik inderdaad dat ik wel wat moet gaan ondernemen als dit doorzet

5 maanden geleden

Zijn er ook meer vrouwen die slechter beginnen te slapen?

5 maanden geleden

Reactie op lonlonlon

Vooral door een verstopte neus en dan 's nachts door mijn mond gaan ademen. Dan word ik steeds ineens wakker met een keidroge keel.. gelukkig niet elke nacht maar als dit gebeurt heb ik echt een gebroken nacht.

5 maanden geleden

Reactie op lonlonlon

Ja, ontzettend vaak wakker en zeker 2/3 keer er uit moeten om te plassen😅

5 maanden geleden

Reactie op lonlonlon

Ik sliep al slecht vanaf het begin maar sinds een week of 2 is het echt heavy😅 ik ben sowieso elke nacht om 3 uur en daarna om 6 uur wakker, tussendoor nog een keer of 3/4 eruit om te plassen🥴

5 maanden geleden

Heeft iemand ook last van stemmingswisselingen? Ik ben 15 weken, en deze week is het heel erg. Dagen achter elkaar ben ik niet te genieten thuis… wordt er ook heel emotioneel van

5 maanden geleden

Reactie op Babytjenovember

Heeft iemand ook last van stemmingswisselingen? Ik ben 15 weken, en deze we ...
Het is bij mij denk ik net wat minder, maar dit had ik ook heel sterk. Enorm geïrriteerd, verdrietig, voelde het echt in mijn botten dat ik niet blij was. En dan soms zo maar hyper. Het werd van het ene op het andere moment ineens beter bij mij, voelde het bijna wegtrekken. Ik heb nu al dagen last van bloedneuzen.

5 maanden geleden

Hier 17+4, enorme pijn in mijn rechter lies, ik kan amper mijn broek aan en uit doen of het schiet erin met een enorme pijnscheut, ook bij bepaalde bewegingen 😩 Heeft nog iemand dit?

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 15 weken Wie kan me zeggen wat dit is in mij rechterkant heb ik pijn bij heupen soms onder me buik is dit normaal of is t banden pijn? Ik heb niet zoveel symptomen maar ik plas nogsteeds zoveel en in de night tussen 03:30 en 4:00 sta k op om eten te zoeken is dit ook normaal?

5 maanden geleden

Reactie op Abietje

Hier 17+4, enorme pijn in mijn rechter lies, ik kan amper mijn broek aan en ...
Ik ben 15 weken vandaag ik heb deze pijn doet verschrikkelijk pijn zolng ik wil opstaan voel ik het of wil lopen ik hoop dat dit normaal is

5 maanden geleden

Reactie op BabyNovember’24

Ja, ontzettend vaak wakker en zeker 2/3 keer er uit moeten om te plassen😅
Jaaa hier ben ik K slaap super slecht ik struggle nogsteeds met t liggen links en rechts want eigenlijk was k gewend te liggen op me buik ik mis dat echt ik sta ook bijna 3/5 keren op om naar t toilet te gaan

5 maanden geleden

Reactie op Toetie904

Ik ben vandaag 15 weken Wie kan me zeggen wat dit is in mij rechterkant he ...
Mensen ik ben ook vergeetachtig🥹

5 maanden geleden

Reactie op Toetie904

Ik ben vandaag 15 weken Wie kan me zeggen wat dit is in mij rechterkant he ...
Ik heb dit (denk ik) ook. Ik vind het anders voelen dan bandenpijn en het zit wat meer in mijn zij. Ik heb dan echt moeite om een comfortabele zit- of lighouding te vinden. Vooral in de ochtend heb ik er last van, waardoor ik het vermoeden heb dat dit een combinatie is tussen het verplaatsen van mijn baarmoeder en mijn darmen en blaas die op dat moment te vol zijn. Alsof het dan wat te krap is ofzo daar binnen 😅. Want als ik naar de wc ben geweest, trekt de pijn al snel weg. Ik ben zelf nu 14+6 weken.

5 maanden geleden

Reactie op lonlonlon

O jaaaa welkom bij de plafond dienst club 😂😭😭 iedere 2/3 uur wakker pfffff

5 maanden geleden

Reactie op AMDM

O jaaaa welkom bij de plafond dienst club 😂😭😭 iedere 2/3 uur wakker pfff ...
Vermoeiend he! Ik ben al een aantal nachten wakker rond 4:15 en dan val ik niet meer in slaap

5 maanden geleden

Reactie op 2510Melanie

Het is bij mij denk ik net wat minder, maar dit had ik ook heel sterk. Enor ...
Ja? Het is inmiddels wat afgezakt.. 5 dagen lang.. veel huilen en boos. Voel me dan ook wat schuldig tegen over mijn baby in mijn buik,, Wat fijn dat het bij jou nu ook wat minder is.. oh wat naar bloedneuzen, is wel een veel voorkomende klacht.

5 maanden geleden

Jaa slechter slapen! Heel vaak wakker worden. En enorm snel geïrriteerd en totaal geen geduld. Heel lastig met een peuter van 2,5. Voel me nu echt geen goede moeder. En rugpijn en begin m’n bekken ook te voelen. Topppp👍🏻

5 maanden geleden

Reactie op Babytjenovember

Ja? Het is inmiddels wat afgezakt.. 5 dagen lang.. veel huilen en boos. Voe ...
Mijn vriend heeft op de dag van de 13 weken echo z'n achillespees afgescheurd,en zit nu 6 weken in het gips, en op z'n andere been heeft hij een ontstoken wond en zware antibiotica. Ik kan mij er niet overheen zetten hoe erg dit met mijn plannen conflicteren. Vakantie gaan is moeilijk, babyzaken bezoeken is moeilijk, huis aan kant maken is moeilijk, en alle taken thuis komen op mijn bordje. Ik zet normaal wel overal m'n schouders onder maar ik krijg mijn humeur nu al 2 weken NIET onder controle

5 maanden geleden

Reactie op 2510Melanie

Mijn vriend heeft op de dag van de 13 weken echo z'n achillespees afgescheu ...
Voor mij is het hele zwanger zijn ook een oefening in loslaten.. dit soort dingen gebeuren, moet je nagaan als het gebeurt net rondom de bevalling! Al die dingen op je lijstje gaan vast links of rechtsom goedkomen!