88 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Babytjenovember

Heeft iemand ook last van stemmingswisselingen? Ik ben 15 weken, en deze we ...
Ik ben heel snel emotioneel! Laatst moest ik huilen omdat mijn vriend het pistoletje wat ik mocht eten aan het eten was. Zo stom! Gebeurde echt van de schrik. Ben er wel bewust van dat het huilen irrationeel is, maar kan het dan even niet stoppen… Merk wel dat dit sneller gebeurd als ik moe ben, dus toch beter leren om rust in te bouwen.

5 maanden geleden

Ik denk (vind) dat de stemmingswisselingen wel meevallen bij mij 😅 maar heb wel het idee dat als ik moe ben dat het erger is en dat ik sneller geïrriteerd ben. Eergisteren nacht moest ik wel huilen omdat mn man bleef snurken na al paar keer gepord te hebben 😅😂

5 maanden geleden

Mijn eerste trimester doorgekomen zonder overgeven (wel sinds week 6 continu misselijk maar zolang ik kleine beetjes at was het te doen), en het 2e trimester begon met alles eruit gooien en niks meer binnen kunnen houden🥲 hoop dat dit even een soort na schok is ofzo. Verder obstipatie maar wel ietsjes meer energie gelukkig. Ik kijk er naar uit dat de misselijkheid helemaal weg is en ik van het 'fijne' 2e trimester kan gaan genieten😅

5 maanden geleden

1e trimester niet misselijk, geen een keer hoeven spugen. Wel met vlagen erg moe. Kleine porties eten. Minste trek in warm eten. Extreem sterke neus op geuren. 2e trimester; meer energie, soms beetje moe met vlagen. Flinke opruimbuien. Kan langzaam beter/meer eten. Ik pas alleen nu (14,5) week nog in al mn kleding en broeken en heb het idee dat de groei van mijn buik een beetje stil staat. Nogsteeds niets aangekomen. Zijn er die dit herkennen?

5 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Ik ben heel snel emotioneel! Laatst moest ik huilen omdat mijn vriend het p ...
Jaa daar heb je gelijk in!! Misschien moet ik ook meer rust nemen als ik me zo voel.. goede tip

5 maanden geleden

Reactie op 2510Melanie

Mijn vriend heeft op de dag van de 13 weken echo z'n achillespees afgescheu ...
Nou heel begrijpelijk!!! Dat is ook wel hele bizare situatie . Hopelijk hoef je snel niet alles meer alleen te doen

5 maanden geleden

Reactie op Toetie904

Ik ben vandaag 15 weken Wie kan me zeggen wat dit is in mij rechterkant he ...
Ik kan sinds een paar dagen ook echt een honger hebben waar ik van om kan vallen… zit nu op 14 weken. Ik word er niet wakker van maar gisteravond kon ik er bijna niet van slapen. Verder eet ik elke 2-3 uur wel iets omdat ik anders teveel honger krijg. Lage bloeddruk helpt ook niet mee. Dus sinds 2e trimester; vermoeidheid lijkt over te gaan, kortademigheid en honger nemen toe, lage bloeddruk blijft ellendig, en ook kleine krampjes onderin mn buik blijven. Mn borsten zijn wel even gestopt met groeien (gelukkig!) en op het moment van schrijven pas ik mn broeken nog! Vesten krijg ik alleen niet meer dicht 😅

5 maanden geleden

Reactie op BabyNovember’24

Vandaag een stukje gewandeld, daarna met iemand staan praten. Zo ineens tij ...
Heb dit laatst ook plotseling gehad in de winkel. Was toen precies 14 weken en had dit nog niet eerder gehad. Een bekertje water hielp al goed en sindsdien druivensuiker op zak tegen duizeligheid! Heb lage bloeddruk en had die dag te weinig gedronken. Genoeg water drinken en zoute dropjes werken ook goed😁