50 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben bij verloskundige en huisarts geweest, medicatie gekregen voor misselijkheid maar doet niks. Nu 9 weken en de hele dag kots misselijk. Paar keer per dag overgeven en niks kunnen doen. Mij is verteld dat baby prima gaat op mijn reserves en ik zeker nog niet naar ziekenhuis hoef.

5 maanden geleden

Hier met 5 weken al HG en ondertussen drie keer opgenomen. Medicatie slik ik , maar kom niet verder dan me bed en de wasbak in de badkamer. Ik denk het mentale helemaal geïsoleerd en gewoon zo ziek. Daar heb ik wel echt moeite mee…. Ben me dagen echt aan het aftellen

5 maanden geleden

Met de baby komt het goed! Ze nemen je reserve op en gelukkig ben je geholpen met een ifuus

5 maanden geleden

Kreeg vandaag nog stiekem een echo, mini deed het nog goed gelukkig ♥️. Heb nu metoclopramide zetpillen gekregen .. hopelijk helpt het 🫣

5 maanden geleden

Vast wel! Magnesium olie onder je voeten schijnt ook goed te helpen..

5 maanden geleden

Hier ook helaas weer… vorige zwangerschap ook. Ik heb uiteindelijk een kerngezonde dochter op de wereld mogen zetten van 4,5 kilo. Dus zij is ondanks het vele overgeven niks te kort gekomen 🙏

5 maanden geleden

Wat naar om te lezen! Sterkte, hopelijk voel je je snel beter 🤞🏼

5 maanden geleden

Oke dames ik gebruik magnesium olie onder mijn voeten 2 keer per dag! En voel me opeens stukken beter. Weet natuurlijk niet of het daardoor komt maar ben nu 8,2 weken en nadat ik met magnesium olie me middag slaapje ging doen. Voelde ik me daarna iets beter en kon ik wat meer eten en drinken

5 maanden geleden

I feel you.. Ik heb 'tzelfde. Tot nu toe wel nog geen opname gehad ( nu 9+4 ). We got this!!! 🙌

5 maanden geleden

Welke magnesium olie gebruiken jullie? Mag/kan dit zonder overleg? Ik ga het morgen gelijk aanschaffen.

5 maanden geleden

Reactie op Lilly55_

Welke magnesium olie gebruiken jullie? Mag/kan dit zonder overleg? Ik ga he ...