19 Reacties
3 dagen geleden
Onze zoon is sinds kort ook alles aan het om gooien, slaapt rond 19.15 wordt wakker tussen 6 en 7.15, slaapt overdag 1x zo'n 2.5 uur. Hij weigerde zijn 2e slaapje ook en deed het dan gerust op 1 slaapje van 1 uur. Dit is ineens langer geworden. Hij gaat wel al rond 10.30/11.00 slapen, anders wordt hij chagrijnig. Dit moet dus iets later worden uiteindelijk.
3 dagen geleden
Onze kleine sliep altijd perfect 12 uur rond, maar sinds de wintertijd is het een drama. Ze gaat wel om 19 uur naar bed, slaapt dan goed in, maar wordt midden in de nacht vaak ineens wakker en is dan ook dik 2 uur wakker, en daarna start ze haar dagje ook om 05.30 uur. Wij gooien het maar op de slaapregressie en hopen dat deze fase snel voorbij is! Hahaha
3 dagen geleden
Hier tussen 18-19 naar bed. En slaapt dan tot 07.00-07.30. Soms iets korter, soms iets langer.
Dutjes zijn wisselend. Vaak 2. Soms 1. Soms 2x 2 uur. Soms korter. Soms langer 😅. Geen peil op te trekken. Maar de nacht gaat gelukkig goed.
3 dagen geleden
Om 19:30 in bed, tussen 7-8 wakker, beetje afhankelijk ook hoeveel ze overdag slaapt. Ze doet 2 dutjes, maar aan de tijden heb je niks want die zijn volgende week weer anders 🤣
3 dagen geleden
Reactie op Luuuun
Ik ben dus niet de enige 🥹 hier ook bijna altijd voor 6 uur wakker
Lastig he? Het maakt bij ons niet veel uit hoeveel ie overdag slaapt. Zowel bij één of twee slaapjes wordt ie vroeg wakker. Bijzijn is meemaken denkt ie?!🤣
3 dagen geleden
Hier gaat ze naar bed om 19.30u en meestal is ze rond 7u wakker.
Ze slaapt nog 2x, meestal 1a 1,5u in de ochtend en 1a 1,5u in de middag.
Het komt ook wel eens voor dat ze haar middagslaapje weigert. Dan redt ze het alsnog tot een uur of 19.
Slaapt ze in de middag tot 16.30u of later, dan is ze alsnog moe om 19.30u.
2 dagen geleden
19:30 naar bed, soms wat eerder, soms wat later afhankelijk van haar laatste slaapje en hoe moe ze is. Dan 2-10x wakker s'nachts en vanaf 6:30 (soms wat eerder, soms wat later) is het ogen open en mond open.
2 dagen geleden
Reactie op AiméeBE
Hier is het sinds wintertijd drama. Hij slaapt in na zijn avondfles om 19.0 ...
Dat is hier sinds een tijdje ook, altijd een baby geweest dat het liefst op zichzelf sliep en in zijn eigen bed. En nu wordt hij ook wakker, vaak tussen 01.30 en 04.30, gaat dan staan en als ik hem dan weer neerleg is het drama. Als ik hem oppak en tussen ons in leg, slaapt hij meteen weer.. ik hoop dat hij uiteindelijk ook vanzelf weer door gaat slapen, zonder al te veel gedoe haha.