10 Reacties

één maand geleden

Ik vermoed dat de ronde bal de billen van je kind zijn. De hik voel je volgens mij op de bovenrug van je kindje, dus dat klopt mooi!

één maand geleden

Hier ligt kindje met hoofdje vast in het bekken vanaf 36 weken. Ze ligt vaak met haar billen onder mijn borsten en voeten en knieën bij de rechterribben 😜.

één maand geleden

Bij mij ligt ze met der hoofdje in mn bekken, der billen onder mijn rechter ribben en der voeten onder mn linker ribben😂

één maand geleden

Ik dacht echt zeker te weten dat met haar lijfje rechts lag omdat m’n buik daar echt veel dikker was, maar dat was dus niet zo, ze lag met haar rug links en d’r benen tegen mn ribben rechts. Verklaart wel weer die beurse ribben haha

één maand geleden

Reactie op DonzysQueen98

Bij mij ligt ze met der hoofdje in mn bekken, der billen onder mijn rechter ...
Bij mij ligt ze precies zo hahaha. En ze ligt dus ook al zo sinds 25 weken, dus ik denk dat ze dit erg lekker vindt liggen 😁

één maand geleden

Reactie op Jet/

Bij mij ligt ze precies zo hahaha. En ze ligt dus ook al zo sinds 25 weken, ...
Ik weet het door de groei echo’s, maar kan het ook voelen door dat ik dus juist een ronding onder mijn rechter ribben voel (haar billen) en de hik voel ik langs de rechterzijkant van mijn buik tot onderin. Ik voel ook op andere plekken beweging in mijn buik, maar dat zijn ook armen/handen/ellebogen! Haar voetje kan ik soms bijna vastpakken links onder mijn ribben, die steekt ze sommige dagen enorm uit 🙈

één maand geleden

Bij mij ook met het hoofd naar beneden. Ik voel altijd boven een bal maar dat is dus haar kontje

één maand geleden

Reactie op Jet/

Bij mij ligt ze precies zo hahaha. En ze ligt dus ook al zo sinds 25 weken, ...
Hahaha, ja bij mij heeft ze best lang soortvan rechtop gezeten en toen ineens was ze gedraaid 😂en nu ligt ze al best wel lang zo😂 super grappig. Soms voel je zo heel die kont tegen je ribben aandrukken😂😂 en links onderin voel ik soms der hand . Ik weet het idd ook door echo’s van de laatste weken en de verloskundige voelde gister dat ze nog steeds zo ligt 😂

één maand geleden

Hier ook een “bal” maar dan meestal links boven. Dit zijn z’n billen 🙈 Vandaag nog controle gehad en hij is bij mij al ingedaald (34w) Hij draait nog wel heel vaak om z’n as.. dus soms voel ik zijn billen rechts, maar vaker links 😄

één maand geleden

Herkenbaaaaaar! Ik heb ook die billen tegen mijn ribben. En vandaag de hele tijd paar voetjes op mijn heup.