14 Reacties

één maand geleden

Ik ben de tel kwijtgeraakt 😅 Ik moet zo'n beetje ieder uur en soms nog vaker. En 's nachts ook een keer of 5/6.

één maand geleden

Bij mij hangt het er van af of de baby tegen m’ blaas schopt 😅 als dat het geval is kan ik iedere 10 min wel gaan, anders ongeveer ieder uur ook.. soms wat minder soms wat meer

één maand geleden

Ooh echt 🙈?? Blij om te weten dat het dus zeker niet raar is! En dat er in ieder geval herkenning is! In de nacht kom ik gelukkig nog weg met 1x eruit, altijd tussen 2.30 en 03.00 en dan kan ik weer doorslapen tot 6.30/7.00. Maar pff 5/6x per nacht lijkt me echt heel vervelend voor je slaap!

één maand geleden

Ik kan ook ieder uur wel naar de wc! Zeker weten dat ik dan goed uitplas en dan soms alsnog een half uur daarna weer kunnen. We hebben heel wat plaspauzes moeten houden onderweg naar vakantie 😂

één maand geleden

Hahahaha herkenbaar. Hier hetzelfde

één maand geleden

Reactie op Lola28

Ik kan ook ieder uur wel naar de wc! Zeker weten dat ik dan goed uitplas en ...
Hahahaha ja lange auto ritten zijn ook ineens vervelend geworden 🙈.. maar heel fijn om te lezen dat ik absoluut niet de enige ben!

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Ik ben de tel kwijtgeraakt 😅 Ik moet zo'n beetje ieder uur en soms nog vak ...
Ik heb precies hetzelfde! S’nachts wel vervelend. Voel ook dat de baby lekker tegen mijn blaas ligt😂

één maand geleden

Zo vaak dat ik de tel kwijt ben op een dag 😂😂 en alleen maar erger als ik de aanbevolen hoeveelheid water drink.

één maand geleden

Hahaha hier hadden ze het bij de ZwangerFit toevallig nog over deze week! De docente benadrukte dat je goed op moet letten of je wel écht moet plassen, of dat het elke keer maar een klein beetje is. Ze zei “Oefen vast voor als je straks met je kindje bij de kassa staat en hij/zij om een snoepje zeurt. Als je eenmaal toegeeft omdat die kleine zich dramatisch schreeuwend op de grond gooit leert die dat het werkt en gaat hij/zij de volgende keer nog sneller zeuren. Hetzelfde doet je blaas nu.” Lang verhaal kort áls je vaak kleine beetjes moet plassen probeer dan je bekkenbodem te trainen door iets langer op te houden. Als dat lukt in ieder geval 😉

één maand geleden

Reactie op kiim92

Zo vaak dat ik de tel kwijt ben op een dag 😂😂 en alleen maar erger als ik ...
Haha, ja dit. Als je goed hydrateert moet je om het uur wel even flink 😂

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Hahaha hier hadden ze het bij de ZwangerFit toevallig nog over deze week! ...
Ik verbaas me soms over de hoeveelheden die eruit komen. Ben ik net geweest, kwartier later kan ik het weer niet houden en als ik dan ga is het nog veel ook. 🤭

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Hahaha hier hadden ze het bij de ZwangerFit toevallig nog over deze week! ...
Jaa dit is wel zeker waar! Als ik op een ochtend er vaak aan toe heb gegeven dan blijf ik gaan, terwijl als ik op de ochtend toch steeds even uitstel dan valt het later op de dag heel erg mee. Dus goed om op te letten!

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Ik verbaas me soms over de hoeveelheden die eruit komen. Ben ik net geweest ...
Hahahaha ja herkenbaar! Soms denk je echt huh? Waar komt dit vocht dan vandaan? En andere keren moet ik meeeeeega nodig en zijn het 3 druppels 🤷‍♀️

één maand geleden

Soms 3x in een kwartier en soms eens in de 4 uur