10 Reacties

één maand geleden

Lastig uit te leggen maar denk menstruatie kramp x 10

één maand geleden

Reactie op KimKH

Lastig uit te leggen maar denk menstruatie kramp x 10
Haha exact🙂

één maand geleden

Ik had in het begin voorweeën bij mijn rug, die vond ik echt abnormaal pijnlijk. Heb nu ook bij mijn buik en dat valt dan veel meer mee door alle training van jarenlang ongesteld te zijn geweest 😂 Hoop wel dat als het erop aankomt ik ze vooral in mijn buik zal hebben 🫣 Het gevoel van buik weeën is inderdaad wel zoals hieronder beschreven, menstruatie kramp x10 🫠

één maand geleden

Vorige bevalling begon ik met buikweeen die daarna overgingen in rugweeen. En buikweeen vond ik veel ‘makkelijker’ op te vangen. (Oke dit wordt een gekke beschrijving) Ik vind buikweeen voelen alsof je hele buik onder stroom staat, en je buik ondertussen uit elkaar knalt. Maar dat was mijn ervaring haha! Nogmaals, ik vond rugweeen véél heftiger dan buikweeen!

één maand geleden

Reactie op sterre1996

Vorige bevalling begon ik met buikweeen die daarna overgingen in rugweeen. ...
Ik hoor dat vaker idd, dat buikweeen in elk geval nog op te vangen zijn. Ik kon de rugweeen helemaal niet wegpuffen en warme douche of iets hielp ook niet. Werd ook misselijk bij elke wee, van de pijn denk ik. Hoop echt dat ik niet weer rugweeen krijg deze keer. 😅

één maand geleden

Reactie op sterre1996

Vorige bevalling begon ik met buikweeen die daarna overgingen in rugweeen. ...
Zin in!

één maand geleden

Je hoort vaak dat het voelt als héle erge menstruatiekramp maar ik vond het toch echt wel anders bij mn vorige bevalling. Voor mij voelde het alsof er een band om mijn buik heen zat die echt heel erg strak werd aangetrokken. Dat is hoe ik het het beste kan omschrijven 😁

één maand geleden

Voelen jullie de weeen onderin je buik? Ik heb sinds een dag krampen helemaal bovenin mijn buik, zo'n tien centimeter boven mijn navel en kan het echt totaal niet.plaatsen.

één maand geleden

Reactie op 2510Melanie

Voelen jullie de weeen onderin je buik? Ik heb sinds een dag krampen helema ...
Buik Weeen beginnen onder in je buik en trekken dan langzaam aan helemaal naar boven en dan nemen ze weer af. Soort stromende beweging.

één maand geleden

Reactie op 2510Melanie

Voelen jullie de weeen onderin je buik? Ik heb sinds een dag krampen helema ...
Heb je dit nog steeds? Volgens mij kan dit wijzen op zwangerschapsvergiftiging als je het vooral bovenin je buik voelt