6 Reacties

6 dagen geleden

Het komt op en zwakt weer af, daarnaast is de pijn vele malen erger dan menstruatiepijn. Weeën kunnen ook alleen in de rug of benen pijn doen, behalve de buik.

6 dagen geleden

Ik zou het omschrijven als samentrekkingen over je buik die langzaam opkomen met een duidelijk begin en een einde. Voor mij voelt t alsof het bovenaan de buik begint en dan langzaam naaar onder over de hele buik trekt. Als je goede weeen hebt kun je tijdens de wee niks zeggen en ligt je focus op het doorkomen ervan. Elke wee brengt je dichter naar de ontmoeting met je kindje. Succes. 🍀

6 dagen geleden

Reactie op Marell91

Ik zou het omschrijven als samentrekkingen over je buik die langzaam opkome ...
Dankjewel. Hoelang duurt een wee?

6 dagen geleden

Reactie op Rod

Het komt op en zwakt weer af, daarnaast is de pijn vele malen erger dan men ...
Ik heb denk ik beginnende weeen in m'n rug en buik en soms trekt bij me bovenbenen. Maar 't is niet zo dat ik ze niet uit kan houden.. daarom durf ik niet na de vk te bellen zomaar...

6 dagen geleden

Ik heb 2 keer echt rugweeën gehad. Het begon dan als een stekende pijn in m’n onderrug en dat nam toe en zwakte weer af. Op een gegeven moment kon ik er een timer opzetten, en werden ze ook met de tijd erger. Zo herkende ik de weeën.

6 dagen geleden

Reactie op noenoenoe

Ik heb denk ik beginnende weeen in m'n rug en buik en soms trekt bij me bov ...
Zijn ze al regelmatig en houden ze ongeveer een minuut aan? Voorweeën zijn meestal nog niet zo pijnlijk en had ik zelf ook in rug + buik buik