20 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit ook de laatste week ineens erger. Als het echt vaak is zou ik even de vk bellen maar bij mij verschilt het per dag

één maand geleden

Even overleggen met vk? Afscheiding kan ook meer en dun zijn laatste weken. Soms vraagt vk om bijv op de vangen in een boterhamzakje.

één maand geleden

Het kan wezen. Ik ben inmiddels onverwachts bevallen 3dagen geleden 30+5. Lag in het sofia kinderziekenhuis en bii mij zijn de vliezen ook gebroken ondanks de weeënremmers. Bij mij kwam t vruchtwater in 3 partijen. De eerste lading was mn maandverband gevuld en rook het zoet en de tweede en derder lading twijfelde ik ook omdat ik het beetje naar urine rook maar het was zoveel dat het geen urine kon wezen. Bij twijfel bel je verloskundige en bewaar je onderbroek of waar t 'vruchtwater ' op zit. Waarschijnlijk gaan ze eraan ruiken

één maand geleden

Bij mn dochtertje werd ik wakker met zon klein plasje in bed, als ik nieste of opstond kwam er steeds een beetje uit. Ik dacht dat het plas was, had toevallig de dag erna controle en bleek dat mn vliezen aan de bovenkant gebroken waren dus vandaar niet in een plens kwam. Zou het even laten checken.

één maand geleden

Je kan proberen om op de wc te gaan zitten en op je hand te blazen, als er dan wat loopt is het hoogstwaarschijnlijk vruchtwater.

één maand geleden

Reactie op CharissaBK

Het kan wezen. Ik ben inmiddels onverwachts bevallen 3dagen geleden 30+5. L ...
Ik weet gewoon niet goed hoe ik mij dat zoet ruiken moet inbeelden. Ik moet normaal niet mijn onderbroek veranderen op een dag dus ik weet het niet goed

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Je kan proberen om op de wc te gaan zitten en op je hand te blazen, als er ...
Dat heb ik niet, heb ik al geprobeerd! 🙈

één maand geleden

Ik had dit ook rond week 33 (inmiddels 35) VK zei tegen mij dat het geen vruchtwater was maar dat de afscheiding de ene dag gewoon waterige kan zijn dan de andere door de hormonen. Zou het daar voor de zekerheid checken.

één maand geleden

Reactie op Shog91

Ik had dit ook rond week 33 (inmiddels 35) VK zei tegen mij dat het geen vr ...
Dit idd

één maand geleden

Ik heb precies dit. Kan niet eens meer zonder maandverband door het leven momenteel. VK had het getest maar bleek toch echt afscheiding te zijn. Echt bizar hoe dat zo kan veranderen in je lijf.

één maand geleden

Even een plastic zakje in je onderbroek en wat opvangen. Kunnen ze testen of het vruchtwater is of niet. Alleen dan weet je het zeker.

één maand geleden

Bij mijn zoon was dit ook zo. Steeds natte onderbroek. Mijn water was aan de bovenkant gebroken. Vandaar dat t in deeltjes kwam

één maand geleden

Reactie op Shog91

Ik had dit ook rond week 33 (inmiddels 35) VK zei tegen mij dat het geen vr ...
Dit heb ik ook.. en soms zijn mijn onderbroeken echt nat zoals op de foto en de andere dag is het weer veel witte afscheiding 🤷🏼‍♀️.

één maand geleden

Zelfde probleem gehad bleek gelukkig geen vruchtwater te zijn, maar gyn gaf aan dat ik bij twijfel altijd moet bellen voor dit en dat vruchtwater ook soms naar urine kan ruiken het hoeft niet persee zoet te zijn!

één maand geleden

Bij twijfel altijd naar de verloskundige bellen. Ik had dit ook en lig nu in het ziekenhuis met te vroeg gebroken vliezen.

één maand geleden

Hoe is het afgelopen?

één maand geleden

Ik heb dit ook, vooral na douche. VK heeft gecheckt, maar gelukkig geen vruchtwater, maar afscheiding. Dus ik zou wel gewoon vk/gyn bellen voor zekerheid.

één maand geleden

Reactie op kiim92

Hoe is het afgelopen?
Het is geen vruchtwater! Wel een beginnende blaasontsteking dus ik moet nu medicatie nemen🙈 Dankje om te vragen!!!

één maand geleden

Reactie op Felfel93

Het is geen vruchtwater! Wel een beginnende blaasontsteking dus ik moet nu ...
Ah balen van de blaasontsteking, maar gelukkig er vroeg bij! ☺️ En gelukkig geen vruchtwater. Veel beterschap! 🤗