26 Reacties

5 maanden geleden

Ik zou je vakantiedagen gewoon nog er voor opnemen. Zo doe ik het toch. Kan je ook alleen maar goed doen! Er nog snel even tussenuit, wat me-time,...

5 maanden geleden

Bij ons mag je verlofdagen meenemen tot 1 juni volgend jaar, dan zou je ze nog op kunnen maken. Ik zelf kom altijd vakantiedagen te kort naar mijn idee, dus heb dit luxe probleem niet 😂 Maar anders nog voor je verlof vakantie nemen idd?

5 maanden geleden

Ik werk in de verzekeringen.. november en december zijn een no go om vakantie op te nemen 😂 Onze vakantiedagen zijn altijd uitgestippeld tot oktober… heb dat probleem niet. 😂

5 maanden geleden

Als ze vervallen, zou ik het ervoor opnemen. Bij ons mag je ze meenemen, dus zal een week extra hebben volgend jaar, waarschijnlijk plak ik die na m'n verlof. Heb ik de vorige keer ook gedaan

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik werk in de verzekeringen.. november en december zijn een no go om vakant ...
Fijn dat je er nu dan helemaal niet bent die 2 maanden 😅😅

5 maanden geleden

Ja, ik wil ze dus liever erna, omdat ik bang ben dat opvang in het begin nog best een probleem kan worden, en we gaan ook nog verhuizen in begin '25. Maar goed, misschien over een tijdje maar eens met de HR hier bespreken wat de opties zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Babs1803

Fijn dat je er nu dan helemaal niet bent die 2 maanden 😅😅
Haha jaa! 😂 ik ga echt net voor de voorbereiding met verlof zoals het er nu naar uit ziet 😅 collega’s gingen al grapjes maken… “goed getimed weer” “laat ons het maar alleen doen”

5 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ja, ik wil ze dus liever erna, omdat ik bang ben dat opvang in het begin no ...
Dit zou ik inderdaad even met HR oppakken! Het ligt er ook aan of het om je wettelijk of bovenwettelijk verlof gaat. Wettelijk verlof gaat mee tot 1 juli het jaar erop, bovenwettelijk verlof kun je als het goed is 5 jaar opsparen. Zou even gaan samenzitten om alles uit te vogelen 😊

5 maanden geleden

Of na je verlof vakantie opnemen heerlijk🥰

5 maanden geleden

In het onderwijs heb je natuurlijk de verplichte dagen vrij, wij mogen dus onze vakantiedagen die in je verlof vallen erachter plakken. Ik heb mazzel dit jaar.... Betekent vier weken extra verlof/vakantie....

5 maanden geleden

Reactie op Guusje2

In het onderwijs heb je natuurlijk de verplichte dagen vrij, wij mogen dus ...
Jaaa dat heb ik ook! Maar ik dacht dat we 3 weken vakantie hebben in ons verlof? Ben ik een week vergeten?🤭

5 maanden geleden

Reactie op Guusje2

In het onderwijs heb je natuurlijk de verplichte dagen vrij, wij mogen dus ...
Dit was ook mijn berekening, fijn vooruitzicht!

5 maanden geleden

Reactie op BabyboyL

Jaaa dat heb ik ook! Maar ik dacht dat we 3 weken vakantie hebben in ons v ...
Het zou kunnen dat je de herfstvakantie niet meerekent? Wellicht afhankelijk wanneer je vakantie hebt en wanneer je bent uitgerekend? Plus 2 weken kerstvakantie en 1 week voorjaarsvakantie.

5 maanden geleden

Reactie op novemberbaby2024

Het zou kunnen dat je de herfstvakantie niet meerekent? Wellicht afhankelij ...
De voorjaarsvakantie vergeten! Goed wel dat je mij eraan herinnert ivm opvang haha🤗

5 maanden geleden

Ja precies! De herfstvakantie valt bij mij nog in de eerste vier weken ☺️ alleen weet natuurlijk niet of ik het zo lang volhoudt....mijn vorige verlof had ik de meivakantie en de zomervakantie erbij 🤣 dat was helemaal megalang!

5 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ja precies! De herfstvakantie valt bij mij nog in de eerste vier weken ☺️ a ...
Hahaha man man man.... Zie nu pas alle typefouten 🤣 excuses! #moeeeee.......

5 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ja precies! De herfstvakantie valt bij mij nog in de eerste vier weken ☺️ a ...
Zo fijn he die vakantie weken erbij! Ik ben helemaal begin november uitgerekend en red het eigenlijk net niet tot de voorjaarsvakantie. Maar ga proberen met LPB uren die ik nog heb aangevuld met betaald ouderschapsverlof toch even door te trekken tot de voorjaarsvakantie 🙏

5 maanden geleden

Daar had ik helemaal nog niet over nagedacht joh! Toch fijn als andere daar een topic over starten ;-) Ik heb ook nog iets van 20 dagen over, ben begin dit jaar op wintersport geweest. Denk dat ik voor mijn verlof ga plakken, kan ik nog een beetje van het (hopelijke) mooie weer genieten. De winter is namelijk niet zo'n mijn ding, haha!

5 maanden geleden

Dat hangt af wat je cao zegt. Ik zit in vvt cao en ik mag m’n bovenwettelijke uren 5 jaar meenemen.

23 dagen geleden

Weet iemand of je een paar weken kan gaan werken en dan verlof op te nemen ? Mijn man kan geen vakantie opnemen zodra mijn verlof eindigt, dus we willen 2 maanden later gaan en dan wat langer, en ik dus betaald verlof inzetten. Maar kan het überhaupt en is het daarnaast wel ok om dat voor te stellen ?