9 Reacties

14 dagen geleden

Hier komt ze iedere 1,5 uur a 2 uur. Ze is momenteel 5 weken

14 dagen geleden

Hier heel wisselend, we doen het echt op verzoek. Overdag wisselt het tussen 2 en 4 uur, ‘s avonds elke 1-1,5 uur tot een uur of 1, en dan komt ze rond 4/5 uur en rond 8/9 uur weer. Als ze bijvoorbeeld in bad is geweest of we zijn wezen wandelen slaapt ze langer. Als we kraamvisite/veel prikkels hebben gehad clustert ze ‘s avonds meer en zit er soms minder dan een uur tussen. Voor nu helemaal prima, ik ga pas weer werken als ze 3 maanden is dus tegen die tijd zullen we eens wat meer aan een ritme gaan werken.

14 dagen geleden

Ik moet haar meestal wakker maken na 3 uur (in de nacht 4, soms 5 uur). Zit nu vaak aan de 8x per 24 uur

14 dagen geleden

Hier overdag sowieso elke 3 uur, en ‘‘s nachts soms 3,5-4 uur. Gemiddeld 8 keer per dag, soms een keer 9

13 dagen geleden

Hier wisselt het een beetje. Normaal is het overdag elke 2,5/3, soms 3,5 uur en 's avonds meestal elke 2 uur. Gisteren toevallig een dag gehad dat ze ook na 1,5/2u alweer honger had. Onze dochter is nu 3 weken.

13 dagen geleden

Ik kom nu op 8 en soms 7 voedingen per dag uit.

12 dagen geleden

Hier ook iedere 1,5-2 uur. Uitzonderingen van 3 uur snachts. Maar ik lees dus dat anderen dit ook hebben, dacht al dat het aan mij lag 😅

12 dagen geleden

Fijn om te lezen dat meerdere kindjes elke 2 uur komen gemiddeld. Hier ook elke 2 tot 2,5 uur overdag, ‘‘s nachts varieert het van 1,5 uur tot heel soms iets meer dan 3 uur. Ons kindje is van 10 november

12 dagen geleden

Hier ook wisselend tussen de 2 en 3 uur.